
ARA A PORTADA
El sabadellenc Anthony Corey denuncia Som Catalans per un atac racista

- Sabadell destinarà 150.000 euros per reformar la Gran Via i l’àmbit del Ripoll

- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 04 de setembre de 2020 a les 12:47
Actualitzat el 04 de setembre de 2020 a les 15:53
El jove sabadellenc Anthony Corey Sànchez ha denunciat el partit identitari i dretà Som Catalans als Mossos d'Esquadra per haver publicat a les xarxes socials un cartell amb la seva cara i la d'altres persones racialitzades (com Ignacio Garrido, de Vox), juntament amb el lema No són catalans. La denúncia la va presentar ahir dijous al vespre i una trentena de persones es van concentrar a les 20 h a les portes de la comissaria per donar-li suport.
Corey explica en un missatge a Twitter que ha interposat la denúncia "com a acte de coratge, dignitat i fortalesa davant el racisme i la xenofòbia". També agraeix les mostres de suport que ha rebut aquests dies i ahir mateix, tant a la concentració com "en esperit".
[caption id="attachment_152409" align="aligncenter" width="800"]
Concentració de suport a Corey a les portes dels Mossos / VICTÒRIA ROVIRA[/caption]
A la concentració hi va participar el regidor de Junts per Sabadell Francesc Baró, partit on precisament Corey va concórrer a les llistes de les passades eleccions municipals. Tanmateix, organitzacions com el CDR, el Moviment Popular de Sabadell o Recuperem el Nord van fer una crida a assistir a l'acte.

Notícies recomenades
-
Sabadell El Diari celebra set anys de compromís amb Sabadell
-
Sabadell Jordi Trujillo: tota una vida dedicada al ciclisme
-
Sabadell Arriba la Fontada de la Salut, la versió històrica de l'Aplec
-
Sabadell Resignats al carrer per entrar a Atenció Ciutadana: "No hi ha un altre lloc on puguem estar?"
-
Sabadell Xavi Segura (meteoròleg): “Anem pel bon camí, però no ens podem relaxar"
-
Sabadell Pinten un nou mural per promoure la pau a la plaça de Clara Campoamor