ARA A PORTADA
Possibilitat de pluja en els primers compassos de dissabte

- Pluja i baixada de termòmetre
Publicat el 18 de setembre de 2020 a les 18:22
Aquest dissabte és previst que plogui a l'àrea de Sabadell. De matinada s'esperen xàfecs acompanyats de tempesta a qualsevol punt, menys probables al terç sud, i fins a mig matí a l'extrem nord-est. Localment aniran acompanyats de calamarsa o pedra.
Durant la tarda és possible algun ruixat aïllat a l'extrem nord del Pirineu. Les precipitacions seran d'intensitat entre feble i moderada i s'acumularan quantitats poc abundants en general. Malgrat tot, en la zona avisada podran ser d'intensitat forta i acumular quantitats abundants (més de 20 mm en 24 h).
Pel que fa al termòmetre, la temperatura es mantindrà continguda. La mínima serà semblant o lleugerament més baixa, sobretot a l'oest, es mourà entre els 14 i 18 ºC. Temperatura màxima semblant o lleugerament més alta, arribarà a valors d'entre 25 i 30 ºC.
Notícies recomenades
-
Sabadell L’Aplec de Jonqueres celebra la 38a edició
-
Sabadell Diversos ciutadans se sumen a un manifest de suport al regidor no adscrit Gabriel Fernàndez
-
Sabadell El Torrent de Colobrers, tancat per tasques de manteniment
-
Sabadell Desallotgen un pis a la Creu Alta per generar "situacions de conflicte i incivisme al barri"
-
Sabadell L’Entesa per Sabadell s'oposa al projecte d’aparcament a l’Eix Macià: "Està qualificat per a equipaments"
-
Sabadell Retalls de la memòria de Sabadell ‘made in’ Xile