ARA A PORTADA
Salut es planteja treure la vacunació de la grip dels CAPs per no col·lapsar-los
- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el
21 de setembre de 2020 a
les 09:57
Actualitzat el
21 de setembre de 2020 a les
10:56
El Departament de Salut es planteja canviar d'ubicació la campanya de vacunació de la grip. Així, es deixaria de fer als centres d'atenció primària (CAP), on s'acostuma a fer.
Segons ha explicat El Periódico, es podria traslladar les vacunacions a equipaments municipals com casals d'avis o centres cívics. Amb aquest canvi s'evitaria col·lapsar encara més els CAPs, ja tensionats pel coronavirus, i "separar bé els dos circuits".
Segons han explicat fonts de Salut a l'ACN, aquesta és una possibilitat que "s'està treballant", encara que han matisat que "es treballa amb totes les opcions" i el trasllat de la campanya de vacunació n'és només una.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Retrobar-se amb el professor d'EGB mig segle després: "Va ser un referent que ens va marcar molt"
-
Sabadell
El primer laboratori clínic "verd" de l'Estat, a Sabadell: quins canvis fa el Parc Taulí per aconseguir-ho?
-
Sabadell
FOTOS | Oncolliga reuneix solidaritat i compromís en el seu 17è Sopar Solidari
-
Sabadell
Queixes veïnals al Centre per l’abandonament de mobles i electrodomèstics al carrer
-
Sabadell
Un any ple d’incògnites abans de les municipals
-
Sabadell
Els horts il·legals de Can Llong i Cifuentes, en el punt de mira