ARA A PORTADA
- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el
21 de setembre de 2020 a
les 19:37
Actualitzat el
21 de setembre de 2020 a les
19:39
Efectius de la Policia Municipal de Sabadell van intervenir dissabte en una actuació que va frustrar un presumpte robatori de cablejat de telefonia. Els fets van tenir lloc a migdia, al carrer d’Alemanya amb la Rambla, i van acabar amb la identificació de cinc persones.
També durant la intervenció, els agents van requisar eines i estris que serveixen per retirar cables: generador elèctric, dos cabestrants, un ventilador i una mànega, entre altres aparells.
Els fets es van produir quan un operari d’una empresa de telecomunicacions va observar un grup de persones que estaven retirant cablejat i va avisar els agents, atès que no li constava que ningú estigués fent aquesta tasca de manera autoritzada a la zona. Quan van arribar els agents no hi havia ningú al lloc indicat, però sí dues furgonetes amb cinc persones discutint amb l’operari. Se les va identificar.
En la inspecció dels vehicles, els agents van trobar estris que serveixen per a l’extracció de cablejat. També identificacions falses d’empreses de telecomunicacions. A més, es va immobilitzar un dels vehicles per manca d’assegurança en vigor.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Investiguen un tiroteig al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Ferida una dona després de patir una estrebada per robar-li la cadena al Centre de Sabadell
-
Sabadell
La Crida reclama posar fil a l'agulla per rehabilitar i donar ús al patrimoni protegit
-
Sabadell
Els Bombers sostenen que el servei a Sabadell està garantit: el parc treballa amb un reforç excepcional
-
Sabadell
Més de 300 famílies de Sabadell en llista d'espera per accedir a una escola bressol municipal
-
Sabadell
FOTOS | Una dona, al Taulí després de bolcar el seu cotxe en un carrer del Centre de Sabadell