ARA A PORTADA
La policia frustra un presumpte robatori de cablejat de telefonia
- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el
21 de setembre de 2020 a
les 19:37
Actualitzat el
21 de setembre de 2020 a les
19:39
Efectius de la Policia Municipal de Sabadell van intervenir dissabte en una actuació que va frustrar un presumpte robatori de cablejat de telefonia. Els fets van tenir lloc a migdia, al carrer d’Alemanya amb la Rambla, i van acabar amb la identificació de cinc persones.
També durant la intervenció, els agents van requisar eines i estris que serveixen per retirar cables: generador elèctric, dos cabestrants, un ventilador i una mànega, entre altres aparells.
Els fets es van produir quan un operari d’una empresa de telecomunicacions va observar un grup de persones que estaven retirant cablejat i va avisar els agents, atès que no li constava que ningú estigués fent aquesta tasca de manera autoritzada a la zona. Quan van arribar els agents no hi havia ningú al lloc indicat, però sí dues furgonetes amb cinc persones discutint amb l’operari. Se les va identificar.
En la inspecció dels vehicles, els agents van trobar estris que serveixen per a l’extracció de cablejat. També identificacions falses d’empreses de telecomunicacions. A més, es va immobilitzar un dels vehicles per manca d’assegurança en vigor.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Retrobar-se amb el professor d'EGB mig segle després: "Va ser un referent que ens va marcar molt"
-
Sabadell
El primer laboratori clínic "verd" de l'Estat, a Sabadell: quins canvis fa el Parc Taulí per aconseguir-ho?
-
Sabadell
FOTOS | Oncolliga reuneix solidaritat i compromís en el seu 17è Sopar Solidari
-
Sabadell
Queixes veïnals al Centre per l’abandonament de mobles i electrodomèstics al carrer
-
Sabadell
Un any ple d’incògnites abans de les municipals
-
Sabadell
Els horts il·legals de Can Llong i Cifuentes, en el punt de mira