ARA A PORTADA
Acord per a la cessió temporal de 80 habitatges públics de la SAREB
- Els núvols no acabaran de marxar
Publicat el
02 d’octubre de 2020 a
les 15:01
Actualitzat el
02 d’octubre de 2020 a les
17:19
Més habitatge pel parc públic de Sabadell. L’Ajuntament de Sabadell, a través de Vimusa, i la Sociedad de Gestión de Activos Procedentes de Reestructuración Bancaria (SAREB) han signat un acord pel qual la SAREB cedirà 80 habitatges distribuïts arreu de la ciutat que s’incorporaran al parc públic gestionat per l'empresa municipal d'habitatge. L'alcaldessa de Sabadell, Marta Farrés, ha reconegut que “l'emergència habitacional a Sabadell és greu” i pretèn que la major part dels habitatges cedits es destinin a emergència social.
En total, l'acord cedeix un 20% dels habitatges que té SAREB a la ciutat. Amb aquesta incorporació, Vimusa ja gestionarà més de 1.600 pisos de lloguer social i d'emergència social. El regidor d'Acció Social i Habitatge, Eloi Cortés, ha avançat que part dels pisos que ara adquireixen es troben ocupats. I que es procurarà regular la situació d'aquestes famílies amb contractes de lloguer social, amb informes favorables de serveis socials. Cortés sosté que l’acord té una durada de quatre anys i es podrà prorrogar fins a un màxim de 4 anys més, però "els contractes que s’hagin formalitzat durant la vigència de l’acord continuaran endavant".
Gaspar González, director de Responsabilitat Social Corporativa de la SAREB ha celebrat l'acord."Ho havíem intentat amb l'anterior equip de govern i no havia estat possible, però ara ens ho han posat molt fàcil", sosté. Amb aquest, l'entitat bancària signa el conveni 35 a l'Estat i el número 12 a Catalunya.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"