ARA A PORTADA
Aquests són els dos dies festius d'obertura dels comerços de Sabadell el 2021
- El ple reclama mesures urgents per garantir l'accés al lloguer
Publicat el
06 d’octubre de 2020 a
les 19:07
La sessió ordinària del ple d'octubre ha aprovat els dos dies addicionals d'obertura dels establiments comercials de la ciutat per al 2021. La proposta, que ha prosperat, era que obrissin els dies 5 i 12 de desembre.
Es tracta de dos diumenges consecutius, el primer dels quals correspon al preludi del pont de la Puríssima i la Constitució, que l'any que ve cauran en dilluns i dimecres, i que donarà peu a la generació de cinc dies consecutius de festa, aquell qui pugui. A més, les dues cites són just a les portes de la campanya de Nadal.
Aquestes són les propostes que, a més, van rebre més suport per part de les associacions de comerciants.
Un punt de l'ordre del dia que ha comptat amb el vot favorable de totes les formacions. Es tracta d'una mesura que encaixarà dins del calendari comercial de 2021 aprovat per la Generalitat de Catalunya.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Explosió multicultural per a un barri amb moltes arrels
-
Sabadell
Aliança per blindar la protecció del riu Ripoll: "Explica la història de Sabadell i del Vallès"
-
Sabadell
Entitats en defensa del català reivindiquen el seu ús habitual
-
Sabadell
Sabadell ha de tenir més zones verdes? El PP creu que sí: "Cal transformar espais que avui són pur formigó"
-
Sabadell
Una política de Terrassa es compara amb Sabadell: "No pot ser que ens passin la mà per la cara..."
-
Sabadell
ERC Sabadell presenta una moció per evitar que "cap infant quedi exclòs" dels casals d'estiu