ARA A PORTADA
-
La UES suspèn l'afiliació de Santi Laiglesia: "Amb la nova situació judicial ho hem trobat necessari" Jan Cañadell Puigmartí
-
Les claus de la resolució judicial del Cas Jubany: què passarà ara amb Santi Laiglesia? Jan Cañadell Puigmartí
-
Més de mig miler de trucades relacionades amb l'episodi de pesta porcina, la majoria al Vallès Marc Béjar Permanyer
-
-
FOTOS | Èxit a l'estrena del Calendari d'Advent 2025 de Sabadell, amb presència internacional: "That's awesome!" Marta Ordóñez
Un sabadellenc, a la presó per matar la seva dona fingint un suïcidi
La parella li hauria subministrat narcòtics per treure-li la vida
- Carme Forcadell podrà continuar sortint cada dia de la presó tot i el recurs de la Fiscalia al Suprem
Publicat el 26 d’octubre de 2020 a les 12:14
Actualitzat el 26 d’octubre de 2020 a les 21:33
Sabadell ha de lamentar un nou assassinat masclista. Un home ha estat detingut per presumptament haver matat la seva parella. Ha fet falta una llarga investigació judicial a càrrec dels Mossos d'Esquadra per concloure que la mort de la dona no va ser voluntària: la parella li hauria subministrat narcòtics per treure-li la vida i hauria fingit un suïcidi per eludir les responsabilitats.
La víctima era veïna de Sabadell. El passat 2 d'agost, van trobar el seu cos sense senyals de vida a casa seva, al carrer Doctor Balari (Eixample). L'autòpsia va determinar que havia pres una quantitat ingent de medicaments, segons ha pogut saber aquest diari.
Aparentment havia estat un acte voluntari. Les conclusions del primer informe forense van determinar que darrere la mort de Yolanda Zamorano Álvarez hi havia un crim passional. La dona havia mort intoxicada de forma deliberada. La investigació judicial ha estat sota secret de sumari fins ara i el presumpte autor va ser detingut pel crim el passat 22 d'octubre. El presumpte homicida va passar divendres passat a disposició judicial i el jutge va decretar presó sense fiança. Fonts dels Mossos d'Esquadra exposen que hi ha hagut un intent d'ocultar l'assassinat. En el cas de la relació de parella, no consta cap denúncia prèvia.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Òmnium, Acció Cultural del País Valencià i Obra Cultural Balear: junts a Sabadell per impulsar l'ús del català
-
Sabadell
Aturen l'intent d'ocupació d'un bloc de pisos de Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | El trencament d'una canonada provoca un gran vessament d'aigua a Sabadell
-
Sabadell
Adeu a les bonificacions al transport públic el 2026?
-
Sabadell
Activen el dispositiu per baixes temperatures a Sabadell
-
Sabadell
Detingut un home a Sabadell per un acceptar objectes sostrets i diners en efectiu a canvi de droga