ARA A PORTADA
-
-
El teixit empresarial alerta que la inestabilitat internacional "no és positiva" per a les empreses Manel Camps
-
David Cid (Comuns Sumar): "Hem posat el primer raïl del tramvia entre Sabadell, Terrassa i la UAB" Albert Acín Serra
-
Quan la vocació et porta a exercir molt lluny de casa: "Fem tota mena d'operacions, fins i tot de mossegades de serp" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
De Sabadell a Austràlia: Helena Sensarrich i Mariona Duran mantenen viva la cultura catalana lluny de casa Ana López
Torna el sol per acabar la setmana
- Torna el sol per acabar la setmana
Publicat el
07 de novembre de 2020 a
les 18:58
Sabadell deixa enrere la pluja i aquest diumenge el sol serà protagonista durant tot el dia. La temperatura serà una mica més alta i només apareixeran alguns núvols alts i prims esporàdics a partir del migdia.
La temperatura mínima serà entre lleugerament i moderadament més baixa, i oscil·larà entre els 7 i els 12ºC . Pel que fa a la temperatura màxima, serà similar o lleugerament més alta que dissabte i rondarà els 16 i els 21ºC.
Cel serè i molt poc ennuvolat a la ciutat. A diferència d'aquest dissabte, no s'esperen precipitacions en cap moment del dia.
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | Reparen el torrent de Colobrers, afectat per pluges
-
Sabadell
Què es pot fer aquest cap de setmana a Sabadell pel 8-M?
-
Sabadell
La consellera Eva Menor aterrarà a Sabadell aquest dissabte per respondre les preguntes de la ciutadania
-
Sabadell
Sabadell amplia la videovigilància amb 12 noves càmeres
-
Sabadell
VÍDEO | Torna a ploure dins del Mercat Central: les filtracions d'aigua continuen
-
Sabadell
Quatre cotxes implicats en un accident de trànsit a la Gran Via de Sabadell