ARA A PORTADA
-
“Hi ha instituts amb conflictes de convivència, sí; però necessiten eines educatives, no policials” Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
El testimoni d'una vallesana en l'atac d'Israel a la Flotilla: "Vam trepitjar l’accelerador i vam poder esquivar les llanxes" Albert Acín Serra
-
-
Convoquen una protesta davant del centre educatiu de Sabadell on faran el pla pilot amb mossos de paisà Redacció
-
El Banc Sabadell tanca la venda de TSB per 3.300 milions i pagarà un dividend extraordinari Redacció
Dispensadors de gel hidroalcohòlic a tots els autobusos TUS
- Un dissabte amb fred i estonetes de sol
Publicat el
20 de novembre de 2020 a
les 17:01
Sabadell serà la primera ciutat de l’àrea metropolitana que incorpora dispensadors de gel hidroalcohòlic al servei del transport urbà d’autobusos. Els vehicles de la flota de Transports Urbans de Sabadell (TUS) reforçaran d'aquesta manera la prevenció de contagi de coronavirus, una mesura enfocada a garantir la seguretat ciutadana.
La incorporació de dispensadors es va efectuar només a uns vehicles. Després d'una prova pilot positiva, s'estendrà a la resta d'autobusos. Un cop comprovat que la seva funcionalitat s’adapta adequadament als vehicles i al servei de transport de la ciutat, s’està procedint a instal·lar-los a la part davantera de la resta de vehicles de la flota. Es preveu que a finals d’aquest mes de novembre finalitzi la instal·lació.
Els dispensadors s’activen per aproximació per tal que l’usuari no hagi de tocar cap element. En situar la mà sota el sensor, el dispensador s’activa automàticament i emet prou dosi de gel per garantir la desinfecció de les mans. El producte és un líquid viscós i transparent amb una olor neutra, eficaç per prevenir la propagació de virus, bacteris, fongs i altres microorganismes.
La finalitat és aconseguir que el servei de transport urbà de Sabadell disposi del màxim de mesures possibles per reduir al mínim la possibilitat de contagi, a més de l’obligatorietat de dur mascareta per part de persones usuàries i xofers. A banda de les mesures que TUS ja està duent a terme per a la prevenció contra la COVID-19 –com araprotocols de neteja i desinfecció, i la ventilació de l’interior dels vehicles–, la incorporació d’aquest nou element de prevenció reforça les accions preventives.
Notícies recomenades
-
Sabadell Dues persones intoxicades per un incendi a la cuina d'un habitatge
-
Sabadell
Repararan tres passeres del riu Ripoll a Sabadell
-
Sabadell
Com seria el mapa de TUS si fos com el de Barcelona?
-
Sabadell
Rodalies tornarà a ser de pagament a partir del dissabte 9 de maig
-
Sabadell
FOTOS | La Fundació Bosch i Cardellach celebra 25 anys del Premi Montserrat Miró
-
Sabadell
Tanca el Santiveri de Sabadell després de 67 anys: “Ha arribat el moment de dir prou”