ARA A PORTADA
Es permetrà la mobilitat arreu de Catalunya els dies de celebració de Nadal

- Es permetrà la mobilitat arreu de Catalunya els dies de celebració de Nadal
Publicat el 03 de desembre de 2020 a les 18:48
Actualitzat el 03 de desembre de 2020 a les 23:19
El Govern ha garantit aquest dijous que es permetrà la mobilitat arreu de Catalunya per reunir-se els dies assenyalats de celebració de Nadal, independentment dels trams del pla de desescalada.
El pla de Nadal aprovat dimecres pel Procicat establia unes condicions per celebrar les festes, però fixava que la mobilitat continuava depenent del tram en què es trobés Catalunya. Però la consellera de Salut, Alba Vergés, i el secretari de Salut Pública, Josep Maria Argimon, han deixat clar que les famílies es podran reunir encara que visquin en comarques diferents els dies específics de celebració, tot i que en general s'estarà aplicant com a mínim un confinament comarcal de cap de setmana.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll