ARA A PORTADA
-
Cultura i oci Dibuixar per mirar: els Urban Sketchers reivindiquen la memòria arquitectònica de Sabadell León Guerrero
-
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Esports Edgar González: "Per l'ambició del projecte i la forma de treballar, tenia clar que volia estar al Sabadell" Marc Segarra Rodríguez
El confinament municipal passarà a ser comarcal a partir de divendres que ve
Sabadell
El Procicat manté la restricció d'entrada i sortida de Catalunya
- El confinament municipal passarà a ser comarcal a partir de divendres que ve
Publicat el
12 de desembre de 2020 a
les 10:32
Actualitzat el
12 de desembre de 2020 a les
14:56
El Procicat ha aprovat aquest dissabte que el confinament municipal de cap de setmana passi a ser comarcal. Les noves mesures aprovades per aquest organisme, dirigit pels departaments d'Interior i Salut, entraran en vigor dilluns, de manera que el canvi a confinament comarcal es materialitzarà a partir de divendres que ve. Així, entre les sis del matí de divendres i les sis del matí de dilluns, qualsevol persona podrà moure's dins de la seva comarca, i no només limitant-se al municipi com fins ara. D'altra banda, es manté el confinament perimetral de Catalunya, a excepció dels desplaçaments adequadament justificats.
Juntament amb l'obertura dels centres comercials a partir de dilluns, les dues mesures tenen com a objectiu, segons el Govern, d'esponjar la concentració de persones en espais urbans i alhora facilitar l'accés a determinats serveis no presents en municipis petits durant el cap de setmana.
Tot i que l'ampliació del confinament municipal a comarcal, la resolució que ha aprovat el Procicat aquest dissabte segueix recomanant que els desplaçaments fora del domicili es limitin en la mesura del possible, respectant les mesures de protecció individual i col·lectiva establertes per les autoritats.
A més de les mesures d'higiene, distanciament i ús de la mascareta, les autoritats aconsellen que s'adopti una estratègia de desplaçaments basada en les bombolles de convivència o la bombolla amplada, per afavorir una sociabilitat i un suport adaptats al moment epidèmic actual.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?