ARA A PORTADA
-
El batxillerat de Sabadell que "encara és una mica desconegut", però que permet "més flexibilitat i acompanyament" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Un sabadellenc denuncia que no li retornen 890 euros després de cancel·lar un viatge per una intervenció ocular Jan Cañadell Puigmartí
-
Atrapades a l'Índia per la guerra a l'Iran: "He vist bitllets de 10.000 euros per tornar a Sabadell" Marta Ordóñez
-
1.100 infants reben joguines de Creu Roja Sabadell
L'entitat ja no entrega packs de joguines, ara s’ha apostat pel format botiga
- La mobilitat fora de comarca per visitar familiars es limita del 23 de desembre al 6 de gener
Publicat el
14 de desembre de 2020 a
les 14:14
Actualitzat el
14 de desembre de 2020 a les
23:51
La Creu Roja de Sabadell ha iniciat una campanya per repartir joguines entre els infants en situació de vulnerabilitat a la ciutat. Segons dades de l'Ajuntament, s'hi han inscrit 1.100 famílies –900 procedents dels serveis socials municipals– xifres lleugerament superiors a les de l’any passat, quan es van atendre 1.012 beneficiaris. Les famílies poden dirigir-se a la botiga Fira Sabadell, on els voluntaris estan duent a terme l’entrega de joguines fins a principis de gener.
Es manté el model que va implantar l'entitat durant l'any passat. Ja no s’entregaran packs de joguines, ara s’ha apostat pel format botiga. Una forma que les famílies "puguin escollir" les joguines dels seus infants, ha expressat la presidenta de Creu Roja Sabadell, Montse Font. El regidor d'Acció Social, Eloi Cortés, sosté que aquest model "dignifica i normalitza" l'entrega de joguines.
Cortés ha remarcat que la campanya és "especialment rellevant" aquest 2020: "La crisi social derivada de la Covid no podia deixar els infants sense Nadal". En aquest sentit, recorda que, aquest any, Fira Sabadell ha estat "monopolitzada" pels dispositius extraordinaris com el Rebost Solidari, que ha atés 650 famílies.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Incendi a Sabadell amb set contenidors cremats i un semàfor mig fos
-
Sabadell
Diverses afectacions de mobilitat a Sabadell per la reparació del paviment i la senyalització
-
Sabadell
Marta Madrenas, diputada de Junts al Congrés, arriba a Sabadell per parlar de la multireincidència
-
Sabadell
La rehabilitació de Cal Balsach se centra en el parquet del poliesportiu
-
Sabadell
Comença la instal·lació de la tanca a les vies del tren de Can Llong
-
Sabadell
Montserrat Capdevila, acusada per un mosso de ser "l'inici del tràfic d'influències" en el cas Mercuri