L'aparador va quedar destrossat a causa del robatori / ACN[/caption]
ARA A PORTADA
Uns lladres saquegen 30.000 euros en productes d'una perfumeria en dos minuts
- La mobilitat fora de comarca per visitar familiars es limita del 23 de desembre al 6 de gener
Publicat el
16 de desembre de 2020 a
les 13:18
Actualitzat el
17 de desembre de 2020 a les
00:51
Un cotxe s'ha estavellat aquesta matinada contra l'aparador de la botiga de Perfumeria Júlia, del passeig de la Plaça Major de Sabadell, al voltant de les 5:45 h. Aleshores, cinc homes, amb bosses, han robat nombrosos productes de l'establiment en només un parell de minuts. El grup tenia el mètode d'actuar organitzat. Els propietaris calculen que els lladres s'han endut uns 30.000 euros en productes.
Des de l'establiment apunten que els lladres han robat productes i marques molt determinades, la qual cosa indica que els perfums seran revenuts durant la campanya nadalenca, en què aquests articles són un dels regals habituals. Les càmeres de seguretat han enregistrat els fets, i els Mossos d'Esquadra ja estan investigant les imatges.
L'establiment lamenta les destrosses que el robatori ha ocasionat al local. Durant el matí de dimecres, han estat realitzant inventari dels articles sostrets. Perfumeria Júlia romandrà tancat durant el dimecres, la qual cosa els deixa sense un dia sencer de campanya nadalenca. Dijous confien a poder obrir.
[caption id="attachment_163688" align="aligncenter" width="1000"]
L'aparador va quedar destrossat a causa del robatori / ACN[/caption]
L'aparador va quedar destrossat a causa del robatori / ACN[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
El Paddock incorporarà un gran supermercat a la planta soterrani
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025