ARA A PORTADA
La Policia desallotja un bar on hi havia quinze persones consumint tot i les restriccions
- Álvaro Vázquez està molt a prop i també apareix el nom de Leo Ramírez (exCornellà)
Publicat el
10 de gener de 2021 a
les 11:00
Actualitzat el
10 de gener de 2021 a les
15:29
Ahir, a les 17:15 h, la Policia Municipal va rebre un avís que hi havia un bar obert al públic al Centre de Sabadell. Un cop els agents van arribar al local van localitzar a quinze persones que estaven consumint a dins. Un cop desallotjats els individus, es va denunciar al titular de l'establiment i un client per consumir a la via pública i no portar la mascareta.
Amb les noves restriccions decretades des del dia 7 de gener, els comerços no essencials han de tancar durant el cap de setmana. Per tant, aquest bar incomplia les restriccions marcades pel Procicat. La Policia va actuar en conseqüència.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025
-
Sabadell
Les fórmules dels estudiants de Sabadell per aprendre's el temari i "no morir" en època d'exàmens: "Gravo un àudio i el vaig escoltant"