ARA A PORTADA
La Policia desallotja un bar on hi havia quinze persones consumint tot i les restriccions
- Álvaro Vázquez està molt a prop i també apareix el nom de Leo Ramírez (exCornellà)
Publicat el 10 de gener de 2021 a les 11:00
Actualitzat el 10 de gener de 2021 a les 15:29
Ahir, a les 17:15 h, la Policia Municipal va rebre un avís que hi havia un bar obert al públic al Centre de Sabadell. Un cop els agents van arribar al local van localitzar a quinze persones que estaven consumint a dins. Un cop desallotjats els individus, es va denunciar al titular de l'establiment i un client per consumir a la via pública i no portar la mascareta.
Amb les noves restriccions decretades des del dia 7 de gener, els comerços no essencials han de tancar durant el cap de setmana. Per tant, aquest bar incomplia les restriccions marcades pel Procicat. La Policia va actuar en conseqüència.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Reparen alguns fanals de Sabadell després de l'accident d'aquest Nadal
-
Sabadell
Tot el que has de saber sobre la balisa V16, obligatòria a partir del 2026 a Sabadell i a tot l'Estat: adeu definitiu als triangles d’emergència
-
Sabadell
Consulta les afectacions al trànsit per la cursa de cap d'any a Sabadell
-
Sabadell
Què puc fer els últims dies de Nadal a Sabadell?
-
Sabadell
Rescaten una dona que havia quedat atrapada al balcó
-
Sabadell
Josep Escartín (síndic): "La Policia ha d'acudir quan se li truca, tot i que sigui per dir al veí que no té raó"