ARA A PORTADA
La síndica recomana a l’Ajuntament actuar contra el soroll del repartiment de gas
 
        - Tram i Moventia renoven l’acord amb Sant Joan de Déu
Publicat el 21 de gener de 2021 a les 15:40
										Actualitzat el 21 de gener de 2021 a les 16:57
									
								
								La síndica de greuges de Sabadell, Eva Abellan, recomana a l'Ajuntament que prengui mesures “més contundents” per acabar amb l’impacte acústic que genera el servei de distribució de gas butà a la ciutat. La síndica assegura que les empreses subministradores, Cepsa i Repsol, fan sonar el clàxon dels camions per anunciar que han arribat, i això ha produït molèsties al veïnat.
En la resolució publicada el novembre, la defensora del poble considera que les accions realitzades per l’Ajuntament fins al moment han estat “insuficients” perquè s’ha limitat a contactar amb les companyies, demanar que evitin fer soroll i confiar que canviïn la dinàmica. També destaca que l’ens local era coneixedor de la problemàtica des del 2016, any en què es van presentar les primeres protestes relacionades amb el tema.
La síndica considera que és una agressió acústica que perjudica la salut de les persones. La resolució està directament vinculada als Objectius de Desenvolupament Sostenible que vetllen per assegurar una vida sana i promoure el benestar de totes les persones.
																					
																
														
								Notícies recomenades
- 
												 Sabadell
												Detingut un jove multireincident per robar una dona d’edat avançada en ple carrer a Sabadell Sabadell
												Detingut un jove multireincident per robar una dona d’edat avançada en ple carrer a Sabadell
- 
												 Sabadell
												Detenen dos falsos revisors del gas que van robar una dona gran a Sabadell Sabadell
												Detenen dos falsos revisors del gas que van robar una dona gran a Sabadell
- 
												 Sabadell
												VÍDEO | Denunciat per apuntar amb un làser l'helicòpter durant la recerca de la dona desapareguda a Sabadell Sabadell
												VÍDEO | Denunciat per apuntar amb un làser l'helicòpter durant la recerca de la dona desapareguda a Sabadell
- 
												 Sabadell
												Ca n’Oriac, un referent de comerç de barri: "Aquí tenim de tot, no ens cal 'baixar' a Sabadell" Sabadell
												Ca n’Oriac, un referent de comerç de barri: "Aquí tenim de tot, no ens cal 'baixar' a Sabadell"
- 
												 Sabadell
												El Taulí llançarà una aplicació que busca reduir les infeccions de transmissió sexual: "Hi ha molt estigma" Sabadell
												El Taulí llançarà una aplicació que busca reduir les infeccions de transmissió sexual: "Hi ha molt estigma"
- 
												 Sabadell
												Revisions de salut gratuïtes a Sabadell gràcies a una campanya farmacèutica Sabadell
												Revisions de salut gratuïtes a Sabadell gràcies a una campanya farmacèutica
 
															 
															 
															 
															 
															