tanquem l'acte després de la lectura del Manifest #RecuperemLaCiutat pic.twitter.com/nYm6J775gW
— Moviment Veïnal Del Sud (@MVeinalDelSud) January 31, 2021
ARA A PORTADA
Entitats i veïns es manifesten a Sabadell per exigir "ciutats més verdes"
- Disponible el nou test ràpid d’anticossos als centres de Grup Policlínic
Publicat el
31 de gener de 2021 a
les 13:50
Actualitzat el
01 de febrer de 2021 a les
14:22
Desenes de veïns i entitats, entre elles el Moviment Veïnal del Sud, s'han manifestat aquest diumenge al barri de Gràcia a Sabadell i han tallat la carretera de Barcelona, entre els carrers de Lepant i Tetuan. El seu objectiu és exigir a les administracions "ciutats més verdes" i més "pacificades", ja que consideren que els carrers d'aquestes ciutats són "autopistes urbanes".
Es tracta d'una acció que paral·lelament s'ha dut a terme a Barberà, Barcelona i Premià de Mar. La concentració ha tingut un marcat to festiu i els veïns han baixat les bicicletes al carrer. La intenció de les entitats organitzadores és repetir la protesta veïnal cada últim diumenge de mes.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
El Torrent del Capellà ret homenatge a qui va aixecar el barri del no-res: "Hi ha gent que vivia en coves"
-
Sabadell
Sant Joan encén Sabadell amb 20 revetlles i quatre fogueres a diferents barris de Sabadell
-
Sabadell
Sabadell ja coneix el calendari laboral del 2027: consulta els dies festius
-
Sabadell
La FAVS denuncia Diego Fuoli davant del jutjat de guàrdia de Sabadell per un presumpte delicte d’odi
-
Sabadell
VÍDEO | La 'fàbrica de gelats' més petita del món està a Sabadell
-
Sabadell
La vergonya a Sant Roc que presagiava la condemna al discurs de Diego Fuoli