Entitats i veïns es manifesten a Sabadell per exigir "ciutats més verdes"

Publicat el 31 de gener de 2021 a les 13:50
Actualitzat el 01 de febrer de 2021 a les 14:22
Desenes de veïns i entitats, entre elles el Moviment Veïnal del Sud, s'han manifestat aquest diumenge al barri de Gràcia a Sabadell i han tallat la carretera de Barcelona, entre els carrers de Lepant i Tetuan. El seu objectiu és exigir a les administracions "ciutats més verdes" i més "pacificades", ja que consideren que els carrers d'aquestes ciutats són "autopistes urbanes". Es tracta d'una acció que paral·lelament s'ha dut a terme a Barberà, Barcelona i Premià de Mar. La concentració ha tingut un marcat to festiu i els veïns han baixat les bicicletes al carrer. La intenció de les entitats organitzadores és repetir la protesta veïnal cada últim diumenge de mes.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google