ARA A PORTADA
-
Castellar del Vallès Usuaris i entitats sobre la carretera entre Castellar i Terrassa: "Hi ha molt marge de millora" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Festa Major 31FAM, Nil Moliner, Macaco, Doctor Prats... Descobreix tot el cartell de Festa Major de Sabadell Guillem Plans Roca
-
-
Festa Major Aquest és el cartell de la Festa Major de Sabadell 2026, dissenyat per Abril Blanes G. P.
- Els casos de Covid baixen un 6,51%
Publicat el
03 de febrer de 2021 a
les 14:02
Actualitzat el
03 de febrer de 2021 a les
21:36
Fins ara, tots els passos que s'havien fet per eliminar els barracons de l'escola Virolet havien estat sobre el paper. Però aquest dimecres, els tràmits s'han començat a fer realitat, ja que s'han engegat les obres per dotar d'un nou edifici el centre educatiu. Unes actuacions que està previst que s'allarguin uns 18 mesos. Els mòduls prefabricats, si no hi ha entrebancs, desapareixeran el curs 2022-2023.
La Generalitat ha dotat el projecte d'un pressupost de 4.103.000 euros. Es construirà un edifici de nova planta al solar que hi ha entre els carrers de Varsòvia, 67-91, Berlín, 2-30, i Copenhaguen, 82-116. Les obres han obligat a delimitar una part del pati i a alterar les entrades i sortides del centre dels alumnes més grans del centre (4t, 5è i 6è de primària).
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
La justícia europea dona el vistiplau a l'amnistia dels CDR acusats de terrorisme
-
Sabadell
Intervenen més de 850 productes falsificats en un dispositiu al mercat ambulant de Sabadell
-
Sabadell La calor obliga a avançar la jornada intensiva de les escoles bressol municipals de Sabadell
-
Sabadell
La família Rutés s'acomiada de la seva llibreria de la Creu de Barberà, 44 anys després
-
Sabadell
La victòria d'Espanya davant de França en les semifinals del Mundial va fer vibrar (literalment) Sabadell
-
Sabadell
Diversos barris es queden sense refugis climàtics a l'agost: "Suposo que no farà calor, oi?"