ARA A PORTADA
-
Instal·laran aire condicionat a les bressol de Sabadell, després de l'allau de queixes per altes temperatures Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Indignació a escoles de Sabadell per la suspensió del ple municipal per la calor: "Que vinguin a les aules, estem a 32 graus" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Rehabiliten l'edifici modernista de Caixa Sabadell amb una inversió de dos milions d'euros Aleix Pujadas Carreras
-
Més d'un centenar de veïns es planten contra uns ocupes conflictius del sud de Sabadell Marta Ordóñez
-
Continua la tensió entre la Policia Municipal i l'Ajuntament de Sabadell: "Ens van prohibir entrar al Ple" Redacció
La participació baixa 24 punts a Sabadell respecte al 2017 a les 18 h
Fins a les 18 h ha votat un 45.96% del cens electoral a la ciutat, lluny del 70,15% de les últimes eleccions

- Atropellament d'una dona de 75 anys al Centre
Publicat el 14 de febrer de 2021 a les 18:15
Actualitzat el 14 de febrer de 2021 a les 21:28
La participació a les 18 h ha disminuït 25 punts respecte a les eleccions del 2017 a Sabadell. Ha votat un 45.96% del cens electoral a la ciutat, lluny del 70,15% de les últimes eleccions en aquests moments de la jornada electoral.
A les 20 h hi haurà l'últim recompte de participació. Cal recordar que a les 13 h, el percentatge de persones que havien votat era del 22,65%.
Notícies recomenades
-
Sabadell Actuació dels bombers a Sabadell per un possible despreniment d'una façana a un carrer del Centre
-
Sabadell Banderes a mig pal a l'Ajuntament de Sabadell
-
Sabadell Sabadell tindrà servei de bus nocturn en format prova pilot (de moment)
-
Sabadell Denúncia penal per l’estat del molí d’en Mornau de Sabadell, actualment en ruïnes
-
Sabadell Clam veïnal per un carrer més segur: “Costa molt travessar”
-
Sabadell Sense ubicació per la fira d'artesans del Nadal: FANSA i Ajuntament no es posen d'acord