ARA A PORTADA
El Procicat manté una setmana més les restriccions actuals
Sabadell
El Procicat prorroga gairebé totes les restriccions
- El Pla de Mobilitat del Vallès estudiarà construir les estacions del Taulí i Rambla
Publicat el
19 de febrer de 2021 a
les 10:31
Actualitzat el
19 de febrer de 2021 a les
11:08
El Procicat ha decidit mantenir set dies més la totalitat de les restriccions fins ara vigents, però sí que ha aprovat una certa flexibilització d'algunes mesures que afecten els més petits.
Així, s'autoritzen les activitats extraescolars de tota classe i l'esport escolar, així com les activitats de l'àmbit del lleure educatiu dirigides a infants d'Educació Infantil i Primària.
També s'equipara l'esport federat i els consells esportius pel que fa a poder entrenar amb més de sis persones i participar en les competicions permeses. El Govern ha decidit no alleugerir les restriccions en constatar una tendència a l'aplanament de la corba epidèmica, fins i tot amb un mínim repunt en alguns indicadors, com ara l'Rt.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell