ARA A PORTADA
-
El BBVA, als accionistes del Banc a Sabadell: “Tic-tac, tic-tac, queden 21 dies per prendre la decisió” Manel Camps
-
-
ERC ja té substitut per al regidor escindit de Sabadell: Sílvia Renom prendrà el relleu Albert Acín Serra
-
Crisi a ERC Sabadell: el seu líder, Gabriel Fernàndez, trenca el carnet del partit Albert Acín Serra
-
ERC Sabadell exigeix al regidor que ha deixat el partit que retorni l’escó: "És una maniobra" Redacció
Laura Reyes valora "positivament" la represa de l'esport escolar

- Torna el sol a Sabadell

- Pere Figueras Valls
- Periodista
Publicat el 22 de febrer de 2021 a les 13:24
Actualitzat el 22 de febrer de 2021 a les 16:05
El món de l'esport ha pogut fer un pas endavant després de la flexibilització d'algunes mesures restrictives des del Govern de la Generalitat. Les competicions federades que tenen accés a categories estatals o són classificatòries per disputar Campionats d'Espanya es poden reprendre i afecten diversos esports de la ciutat com el futbol, futbol sala, bàsquet, handbol o voleibol. D'altra banda, l'esport escolar també ha obtingut llum verda per tornar a l'activitat amb algunes limitacions.
La regidora d'Esports de l'Ajuntament, Laura Reyes, feia una valoració "molt positiva" d'aquesta nova situació per als esportistes amb llicència federativa en l'àmbit estatal i sobretot perquè els Consells Esportius tornin a l'activitat després de molts mesos d'aturada absoluta. "El greuge comparatiu amb les competicions federades és que només podran entrenar, però no competir", lamenta. De totes maneres celebra que "els nens i nenes del Consell Esportiu Vallès Occidental puguin reprendre les seves activitats i fer l'esport que més els agrada". Lamenta que un bon nombre han quedat pel camí aquesta temporada atípica.
Això sí, es mantenen algunes limitacions. Només els de primària i infantil podran entrenar amb grups de més de sis esportistes. En canvi, secundària ho haurà de fer en grups bombolla no superiors a les 6 persones (per exemple, cinc esportistes i un tècnic). També es mantenen els límits d'aforament en les instal·lacions: 50% a l'aire lliure i un 30% si són tancades, com els pavellons. "En aquests casos caldrà valorar l'espai per poder encabir diferents grups separats", diu Laura Reyes. La regidora d'Esports confia que "en un termini relativament curt es pugui normalitzar una mica més la situació i els entrenaments col·lectius siguin possibles en totes les categories, per exemple. Ara, però, ja hem fet un pas endavant i estem molt contents perquè entenem que l'esport és salut i un factor indispensable".
Notícies recomenades
-
Sabadell El món educatiu de Sabadell se cita en un acte inaugural de curs al Casal Pere Quart
-
Sabadell Queixes dels usuaris de Rodalies per retards de més de 30 minuts a la línia R4
-
Sabadell Cinc persones evacuades per un incendi en el replà d'accés a un domicili de Sabadell
-
Sabadell Rentada de cara a un aparcament de l'Eixample
-
Sabadell Tres protagonistes de la Festa Major de Sabadell encapçalen l'edició d'OT 2025
-
Sabadell El 2028, data clau per posar fi als instituts de barracons: què sabem del calendari a Sabadell?