ARA A PORTADA
- Juli Fernàndez (ERC) renuncia al càrrec de delegat del Govern per ser diputat
Publicat el
11 de març de 2021 a
les 12:46
Actualitzat el
11 de març de 2021 a les
13:59
La Policia Municipal va intervenir 1.029 planes de marihuana al barri de Gràcia, aquest dimecres a les 11 h. El cos policial havia començat una investigació, dies enrere, arran de la denúncia de diversos veïns, que de diversos indicis que apuntaven que hi havia una plantació a la zona.
Després de fer els esbrinaments pertinents, dimecres es va dur a terme un dispositiu de vigilància per la zona, que va permetre identificar l’habitatge amb la plantació. Es va procedir a l’entrada del domicili, on van confiscar les 1.029 plantes, que es trobaven repartides en cinc habitacions.
Així mateix, es van fer les gestions oportunes amb Endesa per un possible delicte. Es van instruir diligències judicials al responsable de l’habitatge per un presumpte delicte contra la salut pública i per defraudació elèctrica.
En l'operació, van intervenir-hi tres unitats de la Policia Municipal.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?