L'autor dels robatoris, captat per una de les càmeres / Mossos[/caption]
ARA A PORTADA
A presó un home que robava amb violència i intimidació a benzineres
- Els veïns de Can Llong creuen que el nou CAP serà “insuficient” des d’un inici
Publicat el 12 de març de 2021 a les 14:29
Actualitzat el 12 de març de 2021 a les 14:30
Els Mossos d’Esquadra van detenir un home de 38 anys, nacionalitat espanyola i veí de Polinyà, com a presumpte autor d’11 delictes de robatori amb intimidació a benzineres i per delictes d’estafes, robatoris amb força i furt d’ús de vehicle a Sabadell, Terrassa, Granollers, Santa Perpètua de Mogoda, Rubí, Ripollet, Lliçà de Vall, Bages i Olot. La detenció es va produir el 3 de març.
El modus operandi de l’agressor es repetia en cada actuació: durant la tarda o al capvespre l’autor entrava dins l’establiment amb pas decidit, el rostre mig cobert amb gorres i buf, cridant al treballador i exigint la recaptació de la caixa. Sovint feia ús d’una arma blanca per intimidar fins a fer-se amb la recaptació de la caixa. Tot seguit, sortia de l’establiment i fugia del lloc. En algunes ocasions, disposava d’un còmplice que vigilava a fora mentre es produïa el robatori.
L’arrestat actuava amb un altre home que va ser detingut el passat 11 de febrer a Granollers i que va ingressar a presó, per dos robatoris amb violència i intimidació a dues benzineres del Vallès Oriental.
[caption id="attachment_175755" align="aligncenter" width="362"]
L'autor dels robatoris, captat per una de les càmeres / Mossos[/caption]
L'autor dels robatoris, captat per una de les càmeres / Mossos[/caption]
Notícies recomenades
-
Sabadell
Èxit de la pista de gel als Jardinets: prop de 19.000 usuaris l'han visitat aquest Nadal
-
Sabadell
Cau de manera sobtada un arbre de grans dimensions a Sabadell
-
Sabadell
Retiren un semàfor de Sabadell en mal estat pel possible risc de caiguda
-
Sabadell
Comença la plantació de 1.000 arbres a Sabadell
-
Sabadell
Una rehabilitació d'Harquitectes, finalista dels premis Mies van der Rohe
-
Sabadell
Surt de la presó Santi Laiglesia, principal sospitós de l'assassinat d'Helena Jubany