Sabadell Viatgera prepara un bateria d'iniciatives a nivell local per impulsar i potenciar els viatges.En la mateixa línia, Carrión afirma que des de Sabadell Viatgera aposten pel "viatge segur" i que tenen tota la "informació i eines" perquè els sabadellencs puguin gaudir de les seves vacances. Josep Sala, sotspresident de l'entitat, va més enllà: “Hem estat i estem al peu del canó amb els nostres clients des del primer dia, per això demanem a les administracions que facin el mateix , ajudes i transparència en la informació”, considera.
ARA A PORTADA
Sabadell Viatgera aplaudeix que la Generalitat permeti viatjar a l'estranger
- Una furgoneta que circulava per la vorera atropella un home que sortia del seu portal
Publicat el
17 d’abril de 2021 a
les 20:45
Actualitzat el
18 d’abril de 2021 a les
00:07
Sabadell Viatgera, la nova entitat local que agrupa a una trentena d'agències del sector, celebra que la Generalitat permeti viatges a l'estranger, tot i la pandèmia. El document, signat ahir pel conseller d'Interior, Miquel Sàmper, a instàncies és contundent i aclareix qualsevol dubte al respecte.
A més, des de Sabadell Viatgera aplaudeixen a decisió del Govern de permetre una major mobilitat durant la Setmana Santa, ja que els ha permès salvar la campanya, tot i que amb xifres menors respecte a l'any anterior. De fet, Carles Carrión, president de l'entitat, creu que l'executiu català han tardat massa en deixar viatjar fora de Catalunya "Podem agafar un avió per anar a l'estranger, però no al Pirineu. És així. Com a entitat estem satisfets que la Generalitat ho aclareixi per escrit d'una vegada, tot i que lamentem que hagi trigat tant i, especialment, després de la campanya de Setmana Santa. Una declaració semblant, setmanes abans hauria tret la por a molts viatgers", afirma.
Notícies recomenades
-
Sabadell
El PP de Sabadell proposa un pla per reactivar el comerç de barri i evitar la desertització comercial
-
Sabadell
El TastaVins solidari de CIPO es consolida com una innovadora cita social a la ciutat
-
Sabadell
La Ronda Nord avança amb l’estudi informatiu però encalla en la integració paisatgística
-
Sabadell
Cop al multireincident a Sabadell: 4 detinguts i més de 260 persones identificades en el pla Kanpai
-
Sabadell
El carrer de la Rosa avança cap a la normalitat després de l’esfondrament
-
Sabadell
Impulsen una plataforma per destapar les morts ocultes de la 'mili': "No sé per què va morir el meu germà"