ARA A PORTADA
- Un conductor begut xoca contra una ambulància i fuig
Publicat el
21 d’abril de 2021 a
les 13:59
Actualitzat el
21 d’abril de 2021 a les
23:43
A les 17.06 hores del dimarts 20 d’abril, a la ronda de Santa Maria amb passeig dels Almogàvers, la Policia Municipal va rebre un avís informant que un cotxe havia xocat contra una ambulància i havia marxat del lloc dels fets.
L’ambulància va patir danys per fregament en un lateral. El conductor de l’ambulància va anotar la matrícula del vehicle i els agents van poder localitzar el conductor, de 48 anys, al seu domicili i van comprovar que el turisme no disposava de la ITV en vigor ni d’assegurança obligatòria.
Així mateix, van observar clars símptomes d’estar sota la influència de begudes alcohòliques. El turisme va ser immobilitzat per manca d’assegurança obligatòria, per tenir la ITV caducada i per haver marxat del lloc de l’accident. Els fets estan sent investigats. Van intervenir dues unitats de Policia Municipal.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell