ARA A PORTADA
-
-
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic Marta Ordóñez
-
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis Ana López
Un conductor begut xoca contra dos cotxes i fuig del lloc
- Salut alerta que prop d'un 10% de les persones que demanen cita per vacunar-se no s'hi presenten
Publicat el 11 de maig de 2021 a les 17:37
Un conductor ebri va xocar ahir contra dos cotxes estacionats al carrer de Miquel Servet amb avinguda de Barberà a Sabadell i després es va fugir del lloc. Un testimoni va avisar la Policia Municipal dels fets i els agents van enxampar l'home, de 68 anys, causant de l'accident. Li van realitzar la prova d'alcoholèmia i va donar positiu amb un resultat de 0,48 mg/l (la taxa màxima genèrica és de 0,25 mg/l).
La Policia va obrir diligències judicials al conductor per un presumpte delicte contra la seguretat viària i per conduir sota la influència de l'alcohol. Els fets van tenir lloc a les 14:44 h i van intervenir tres unitats de la Policia Municipal de Sabadell.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores
-
Sabadell
L'Outlet de CIPO recapta 30.000 euros per finançar el projecte 'Sobre rodes'
-
Sabadell
Veïns de Sabadell: "Ens cal un caixer automàtic al barri"
-
Sabadell
VÍDEO | Aparatós incendi d'un cotxe al mig del carrer a plena llum del dia a Sabadell