ARA A PORTADA
-
Sabadell "No hi havia temps": què diuen alumnes i docents sobre el 4,2 de Matemàtiques a la Selectivitat? Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Així és la Martina Gutiérrez, que ha tret la millor nota de la Selectivitat de Sabadell: "Em va trucar la consellera" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell Sabadell recull material humanitari per a Veneçuela: "No hi ha material, els bombers treballen amb les ungles" Marta Ordóñez
-
Sabadell El Centre i la Creu de Barberà, barris preferits dels sabadellencs per a viure-hi Marta Ordóñez
-
Sabadell El Treball de Recerca de Sabadell que ha guanyat un premi i faria somriure Joan Oliver Sergi Gonzàlez Reginaldo
- El Sabadell necessita fer la seva feina i esperar
Publicat el
22 de maig de 2021 a
les 09:00
Actualitzat el
23 de maig de 2021 a les
16:41
Els llits destruïts de l’Hospital Temporal del Vallès de la Pista d’Atletisme han acabat en una empresa de gestió de residus del Polígon del Pla de la Bruguera, a Castellar del Vallès. “Es van conservar tots els que estaven en bon estat, que n’eren la majoria. Només se’n van destruir uns 50 o 60”, explica el responsable de la companyia. L’empresa de residus va ser contractada per Salut perquè s’emportés els llits que el departament considerava “obsolets”.
https://www.diaridesabadell.com/2021/05/18/llits-destruits-hospital-temporal-valles-sabadell/
El responsable explica que, per estalviar-se els costos econòmics d’eliminar o reciclar les deixalles, acostumen a buscar una segona vida per reutilitzar-les. És per això que, diu, es van encarregar de trucar a diferents geriàtrics de Sabadell i de la comarca per si volien quedar-se els llits. “S’havien de reparar, perquè estaven trencats o una roda no funcionava... No se’ls van voler quedar”. La polèmica va esclatar a la ciutat per les imatges que, avançades per aquest diari, mostraven maquinària destruint llits en el procés de conversió de l’hospital de campanya en el centre de vacunació massiva, que es posarà en marxa l’1 de juny.
https://www.diaridesabadell.com/2021/05/18/fotos-hospital-campanya-pista-atletisme/
En un comunicat, Salut remarcava que tots els llits que estaven en bon estat es van enviar al Taulí o es van guardar en un magatzem. Posteriorment, l’alcaldessa, Marta Farrés, s’ha manifestat: “Les imatges que hem vist no ens agraden i creiem que la Pista s’hauria pogut desmuntar d’una altra manera”, ha expressat a xarxes socials. “Som una ciutat compromesa amb la cooperació i la solidaritat i segur que hauríem pogut trobar altres usos per a tot aquest material”, afegia.
El responsable de l’empresa de gestió de residus respon als comentaris de les xarxes socials, que demanaven que els llits fossin aprofitats: “Molts deien que s’estaven llançant llits nous i és mentida. Estaven molt malament, ja els vam voler donar i no se’ls van quedar”.
https://www.diaridesabadell.com/2021/05/17/hospital-pista-atletisme-sabadell-video/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
FOTOS | El dia de l’Orgull LGTBI+ s’inicia amb una manifestació
-
Sabadell
Dol a Ca n'Oriac per la mort de Resu Fernández, una històrica del moviment veïnal
-
Sabadell
FOTOS | Ja ha arribat l'hora de la piscina descoberta
-
Sabadell
Batucades, sopars populars i concerts: la Festa Major de la Serra d’en Camaró torna amb força
-
Sabadell
Dia de l'Orgull LGTBI+ a Sabadell: horari de la manifestació i la festa
-
Sabadell Una bala irromp en un habitatge de Sabadell durant la revetlla de Sant Joan: els Mossos investiguen un possible tret a l’aire