ARA A PORTADA
- “Vacunar-nos ens ajudarà a tots”
Publicat el
02 de juny de 2021 a
les 18:29
Actualitzat el
03 de juny de 2021 a les
11:51
La restauració podrà obrir fins a la 1 h de la matinada. La mesura del Procicat entrarà en vigor aquest divendres, 4 de juny. D'aquesta manera, s'amplia una hora més l'obertura de bars i restaurants. L'aforament, però, continuarà al 50% a l'interior i de forma il·limitada als exteriors.
Una altra de les mesures importants serà que l'aforament dels comerços passa del 50 al 70%, tant a establiments com a centres comercials.
Per altra banda, es permetrà realitzar pícnics en àrees de lleure, descans o habilitades expressament.
Les zones infantils, les ludoteques i les galeries comercials també reobren. Pel que fa a parcs, fires d'atraccions i activitats lúdiques en espais tancats, l'aforament passa del 30 al 50%.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns