ARA A PORTADA
-
Sabadell Les bressol privades sobre la reducció de ràtios anunciada pel Ministeri: "Sense finançament, desapareixerem" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell VÍDEO | Un detingut després de diversos robatoris a la Creu Alta: “Volem més patrullatge” Marta Ordóñez
-
Sabadell Una sospita alertada per personal sanitari de Sabadell destapa una macrooperació contra el tràfic sexual Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
- El primer vehicle elèctric de lloguer arriba a la ciutat
Publicat el
13 de juny de 2021 a
les 13:18
Actualitzat el
14 de juny de 2021 a les
16:37
Grups de joves han tirat petards i han fet volar cadires aquesta matinada de diumenge al passeig de la plaça Major. Molts veïns de la zona s'han despertat en sentir l'enorme enrenou que hi havia. En el següent vídeo es pot veure el moment.
No és el primer incident que succeeix a Sabadell a les nits des que ja no hi ha toc de queda des del 9 de maig. Per exemple, la matinada de dissabte diverses persones van tirar a terra un gerro amb una planta al carrer del Mestre Rius, just davant de la floristeria Carlota Segalà.
De fet, veïns del Centre de Sabadell van denunciar ahir al D.S. que han augmentat els actes incívics i els aldarulls a la via pública durant les nits. És més, un dels veïns ja explicava que una de les accions habituals era fer ús d'articles pirotècnics, Ell afirmava, a més, que hi ha joves que orinen al carrer, trenquen gots, posen música a tot volum i beuen alcohol al carrer.
https://www.diaridesabadell.com/2021/06/12/veins-del-centre-alerten-dun-augment-dels-actes-incivics-a-la-via-publica-a-les-nits/
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Sabadell es bolca amb la tragèdia a Veneçuela
-
Sabadell
Més d’un centenar de persones participen en la primera Festa Republicana d’ERC Sabadell
-
Sabadell
Sonia Rico (escriptora): “L’autosabotatge és una veu que només escolta les pors, i li hem d’abaixar el volum”
-
Sabadell
Noves ajudes al lloguer per a joves: com es poden demanar?
-
Sabadell
Sabadell guarda un minut de silenci en solidaritat amb les víctimes dels terratrèmols a Veneçuela
-
Sabadell
FOTOS | Doble actuació dels Bombers: crema un camió de la brossa i rescaten una dona per la finestra a Sabadell