ARA A PORTADA
-
El BBVA, als accionistes del Banc a Sabadell: “Tic-tac, tic-tac, queden 21 dies per prendre la decisió” Manel Camps
-
-
ERC ja té substitut per al regidor escindit de Sabadell: Sílvia Renom prendrà el relleu Albert Acín Serra
-
Crisi a ERC Sabadell: el seu líder, Gabriel Fernàndez, trenca el carnet del partit Albert Acín Serra
-
ERC Sabadell exigeix al regidor que ha deixat el partit que retorni l’escó: "És una maniobra" Redacció
Els oficis sanitaris, entre els més sol·licitats a la ciutat

- Les obres del parc del Nord començaran a la tardor i acabaran a finals de l'any que ve
Publicat el 04 de juliol de 2021 a les 08:00
Actualitzat el 04 de juliol de 2021 a les 09:31
Els cicles de formació professional relacionats amb la sanitat són els més sol·licitats a Sabadell. Els graus mitjans i superiors d’auxiliar d’infermeria, d’emergències sanitàries, de dietètica o, per exemple, de farmàcia, en conjunt, són els que han tingut més alumnat als centres de la ciutat durant el curs 2020-2021, segons ha publicat el Consell Intersectorial d’Empresaris (CIESC). La família professional sanitària ja encapçalava la llista de cicles més demandats.
Durant el curs de la Covid, però, encara ha crescut més l’interès. Hi ha 768 persones que han estudiat un grau d’aquesta branca, 29 més que l’any anterior. Es consolida la tendència per a la formació professional. El total d’alumnat de cicles a Sabadell ha augmentat en un 77,4% durant l’última dècada. El curs 2020-2021, hi ha hagut 1.007 alumnes més que el curs 2010-2011. Actualment, hi ha 4.454 alumnes que cursen un cicle de formació professional.
En són 102 més que el curs anterior. El 53,4% són graus mitjans, la resta són superiors. Pel que fa a carreres universitàries, segons la start-up sabadellenca Univrs, l’interès per cursar estudis sanitaris com Infermeria o Medicina també ha crescut. Just abans de la selectivitat, van notar un 30% més de recerques en aquest camp.
Notícies recomenades
-
Sabadell Per què tres avions en formació han sobrevolat Sabadell aquest matí?
-
Sabadell FOTOS | La TUS presenta tres nous busos articulats: "L'ampliació de la flota aportarà confort"
-
Sabadell El món educatiu de Sabadell se cita en un acte inaugural de curs al Casal Pere Quart
-
Sabadell Queixes dels usuaris de Rodalies per retards de més de 30 minuts a la línia R4
-
Sabadell Tres persones evacuades i dues ateses per un incendi en el replà d'accés a un domicili de Sabadell
-
Sabadell Rentada de cara a un aparcament de l'Eixample