ARA A PORTADA
-
La manca d'il·luminació als carrers de Sabadell, una assignatura pendent: "Em fa por tornar a casa sola" Jan Cañadell Puigmartí
-
"La il·luminació és un tema essencial de gestió municipal, al mateix nivell que la neteja o la seguretat" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Escoltar sense presses: Whendi Groo presenta el seu nou àlbum en una 'listening party' al Tallaret León Guerrero
-
El Govern limita les trobades a 10 persones i fa tancar les activitats a les 00.30
El Govern limita les trobades a 10 persones i fa tancar les activitats a les 00.30
- Preocupació entre els sabadellencs per l'augment de contagis de Covid-19
Publicat el
12 de juliol de 2021 a
les 18:50
Actualitzat el
13 de juliol de 2021 a les
11:58
El Govern vol limitar les trobades a 10 persones, mesura que fins ara era una recomanació, i farà tancar tot tipus d'activitats a les 00.30 hores, ja siguin bars, restaurants, cinemes, teatres o l'oci nocturn a l'exterior, encara obert. La intenció del Govern és que les noves restriccions entrin en vigor de seguida que les publiqui el DOGC, però primer caldrà que el TSJC avali les reunions de 10 persones.
A més, tots els esdeveniments es faran asseguts i es recomana als ajuntaments que restringeixin platges i parcs per evitar aglomeracions. Es prohibeix el consum de begudes i aliments al carrer excepte en entorns escolars, segons ha explicat la portaveu, Patrícia Plaja, en roda de premsa amb els consellers de Salut i Interior.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Recomanacions literàries per a totes les edats: cinc alumnes i cinc llibres per no poder parar de llegir
-
Sabadell
Baralla i corredisses en un bar del centre de Sabadell de matinada després del robatori d'un mòbil
-
Sabadell
Sabadell estrena Wild Mana: el nou temple friki de cartes, rol i jocs de taula
-
Sabadell
"Hem perdut la poca confiança que ens quedava en Rodalies"
-
Sabadell
Quatre detinguts en un dispositiu policial a l’estació de Sabadell Centre
-
Sabadell
S'albiren canvis al Mercat Central: una parada vol créixer i el restaurant busca pretendents