ARA A PORTADA
-
El CE Sabadell reacciona massa tard davant de l'Atlético Madrileño i es complica el primer lloc Marc Segarra Rodríguez
-
FOTOS | Sabadell presenta l'Escola de Restauració: "Volem ser un referent a Europa" Aleix Pujadas Carreras
-
VÍDEO | La vida d'una parella de Sabadell que fa set mesos que viu al cotxe: "No ens podem permetre els lloguers actuals" Jan Cañadell Puigmartí
-
El doctor Xavier Cañas és el nou director de l'Institut d'Investigació i Innovació del Parc Taulí Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
L'antic local del Bracafé ja té propietari: obre un nou negoci d'hostaleria amb botiga Marta Ordóñez
Les piscines de Sabadell reben el doble de banyistes que l'any passat
La Bassa i les piscines municipals han rebut entre el 22 de juny i el 31 de juliol 138.118 persones
- Traslladada una dona en estat greu al Taulí després de caure a un carrer de Can Rull
Publicat el
05 d’agost de 2021 a
les 16:11
Actualitzat el
06 d’agost de 2021 a les
12:01
Bona afluència de banyistes en aquestes primeres setmanes de la temporada. La Bassa i les piscines municipals han rebut entre el 22 de juny i el 31 de juliol un total de 138.118 persones. "Són dades molt destacades, que confirmen el bon funcionament dels equipaments i de les mesures adoptades davant la Covid-19", apunten fonts municipals. Entre les xifres, destaquen també les 100.651 entrades venudes per Internet fins al 31 de juliol.
En aquest marc, l’alcalde accidental, Pol Gibert, ha comentat que “el servei que ofereixen les piscines, com també el conjunt de mesures que hi hem pres amb motiu de la situació sanitària, estan funcionant i troben una molt bona resposta". Gibert continua: "Les dades mostren que aquests equipaments es valoren molt com un espai de lleure i descans durant l’estiu”.
Pel que fa a les diferents instal·lacions, la Bassa ha rebut 90.554 banyistes i les piscines de Cal Marcet, Olímpia i Campoamor un total de 37.420 usuaris i usuàries. Són xifres considerablement superiors a les registrades l’any passat, en el primer estiu de pandèmia, quan a la Bassa, a 31 de juliol, hi havien accedit 34.623 persones i a les tres piscines, un total de 18.856. Val a dir, però, que l’any passat tant la Bassa com Cal Marcet, Olímpia i Campoamor van obrir el 5 de juliol i enguany l’inici de temporada ha estat el 22 de juny.
Notícies recomenades
-
Sabadell Places disponibles, preinscripció i dates clau: tot el que et cal saber del curs 26-27 a les escoles bressol públiques de Sabadell
-
Sabadell
La plaça de Picasso es converteix en l’epicentre de la 'Festa de la Dignitat'
-
Sabadell
Obre un nou negoci d'hostaleria a Sabadell: una creperia bretona desembarca al cor de la ciutat
-
Sabadell
La restauració de vitralls, amb segell sabadellenc, a la Fira Modernista de Terrassa
-
Sabadell
Què senten els pacients a l'UCI? Un estudi fet a Sabadell ho analitza dia a dia
-
Sabadell
Un sabadellenc protagonitzarà la rebuda del papa Lleó XIV a Barcelona aquest juny