ARA A PORTADA
-
La vida quan s'acaba l'esport d'elit: "La majoria s'enfronta a la retirada sense les eines necessàries" Marc Segarra Rodríguez
-
-
-
Salvador Ventura: “La remodelació de la Nau Bosser és un projecte que hem delineat. Ens falta el finançament” Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
Sabadell busca alternatives davant el col·lapse de Rodalies: "No em puc permetre perdre un altre dia de feina" Marta Ordóñez
Els regidors de Sabadell cedeixen les seves entrades pels actes de Festa Major
- L'Ajuntament destina 2,5 milions d'euros per acabar el parc de les Aigües l'any vinent
Publicat el 03 de setembre de 2021 a les 17:44
Actualitzat el 03 de setembre de 2021 a les 21:34
Els grups municipals de Sabadell cediran les seves entrades protocolàries pels actes de Festa Major a la ciutadania, després que molts sabadellencs hagin expressat el seu malestar per haver-se quedat sense poder assistir a gran part dels espectacles. El fet que s'hagi limitat l'aforament de tots els espectacles a 300 persones, com a mesura sanitària, ha provocat que les localitats s'esgotin en alguns casos en menys d'un minut des del moment que surten.
Per als actes, hi havia dues cadires reservades per cada grup municipal. Els primers a anunciar que renunciaven a les invitacions han estat els regidors d'ERC, a través d'un comunicat: "És un gest petit, però és l’únic que podem tenir i expressa la nostra coherència amb els valors republicans". A més, han criticat l'Ajuntament "hauria pogut preveure aforaments superiors d’acord amb els criteris sanitaris actuals per no excloure tants ciutadans".
Ciutadans, Junts per Sabadell i la Crida també han anunciat per Twitter que renunciaran a les entrades. Pel que fa als regidors de Govern, tampoc no ocuparan cap cadira d'espectacles. L'únic acte on assistiran els portaveus dels grups municipals serà el pregó.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La falta d'aparcament torna al ple: "S'han de donar solucions"
-
Sabadell
Sabadell reactiva el concurs per construir 30 pisos de lloguer assequible i un supermercat
-
Sabadell
Es renova la plaça de Fidela Renom per guanyar accessibilitat i zones verdes
-
Sabadell
Oxfam Intermón organitza un concert solidari a Sabadell per a la població sudanesa
-
Sabadell
Demanen dotze anys per a un home per deixar inconscient la víctima i robar-li un paquet de droga
-
Sabadell
Desconcert absolut a Rodalies per diverses aturades del servei, que funciona intermitentment i amb retards