ARA A PORTADA
-
-
Cerdanyola del Vallès Primera setmana sense nous positius des de l'esclat de la pesta porcina Marc Béjar Permanyer
-
Festa Major On i quan pots aconseguir el mocador de Festa Major 2026 a Sabadell? Marc Béjar Permanyer
-
Vallès L'estació de l'AVE al Vallès reapareix en escena: pot parar l'alta velocitat a casa nostra? Marc Béjar Permanyer
-
Castellar del Vallès Consulta el programa de la Festa Major 2026 a Castellar en PDF Marc Béjar Permanyer
- Prop de 2.000 abonats, sense aigua per una interrupció en el servei
Publicat el
08 de setembre de 2021 a
les 19:52
Actualitzat el
09 de setembre de 2021 a les
11:08
Laia Silvestre serà la portaveu de Jovent Republicà de Sabadell, després que ho hagi escollit la militància en el Congrés Local, aquest dilluns, 6 de setembre. La fins ara secretaria de coordinació de la permanent és estudiant de Ciència Política i Gestió pública (UAB) i de Filologia catalana (UOC).
Pau Monedero serà secretari d’organització; Alba Torras, secretaria de finances; Quim Belmonte, secretari de coordinació i cohesió; Harrison Parpillon, secretari de comunicació; Júlia Ojeda, secretària de feminismes; Joan Gatell, secretari d’activisme; i Gerard Pola, de formació.
La nova portaveu, Laia Silvestre, va destacar la importància de generar campanyes municipals, reforçar la cohesió i la formació i fer la secció local més forta. Harrison Parpillon com a portaveu sortint va agrair la feina feta a la militància en el darrer any, i va valorar positivament campanyes com la dels E-Sports la qual acabà amb una moció presentada en ple a través de la regidora del Jovent Republicà, Glòria Llobet.
També va assistir al congrés Gabriel Fernandez, portaveu d’ERC a l’Ajuntament de Sabadell i cap de l’oposició. Va exposar la importància del treball conjunt entre ERC i el Jovent Republicà, destacant el paper de Glòria Llobet com a regidora i el Jovent Republicà com a estructurador i defensor dels interessos del jovent a la ciutat. També va posar com a objectiu la victòria republicana l’any 2023 al consistori.
Santi Valls, president d’Esquerra Republicana de Sabadell, va presentar la cloenda de l'acta i va elogiar la feina feta en el darrer any i ha remarcat la importància de la formació. Finalment, Mercè Espasa portaveu de les joventuts al Vallès Occidental, va emfatitzar en el rol que juga el jovent Sabadell a la comarca.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies
-
Sabadell
Quan recuperen els autobusos de Sabadell els horaris habituals?
-
Sabadell
Més superfície visada, però menys pisos nous a Sabadell
-
Sabadell
FOTOS | Aparatós accident de trànsit amb un cotxe bolcat al barri de la Creu Alta de Sabadell
-
Sabadell
Cau una organització amb tentacles a Sabadell que fabricava i distribuïa medicaments il·legals per a animals
-
Sabadell
"A l'hivern, la gent ni se n'adona": per què les apagades elèctriques tarden més a restablir-se a l'estiu?