ARA A PORTADA
- Prop de 2.000 abonats, sense aigua per una interrupció en el servei
Publicat el
16 de setembre de 2021 a
les 08:00
Actualitzat el
16 de setembre de 2021 a les
09:55
El cap de setmana arriba farcit d’activitats. Gràcia, Can Llong i Torre-romeu celebraran la seva festa major amb una programació prudent i en formats ben diferents. A Gràcia s’ha elaborat un programa ampli que funcionarà amb reserva prèvia i aforament acotat al pati de l’escola Teresa Claramunt, amb activitats per a tots els públics.
En el cas de Can Llong, s’ha optat per reduir les activitats i celebrar una fira a la ronda d’Europa i unes casetes medievals a l’avinguda d’Estrasburg. “Hem pres la decisió de limitar les activitats en el marc de la situació epidemiològica”, expressa Paco Navarrete, president de l’associació de veïns del barri.
A Torre-romeu, el format és similar al de Gràcia. Hi incorpora una fira d'atraccions al descampat del carrer Banyoles. La festa va quedar suspesa al juny, quan estava prevista, i s'ha aplaçat a aquest cap de setmana.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els franciscans recorden sant Francesc d’Assís en els 800 anys de la seva mort
-
Sabadell
Llum verda a l'inici de les obres de construcció del nou Mercat de Campoamor
-
Sabadell
FOTOS | Gràcia prem l’accelerador per la seva biblioteca: "L’hem d’aconseguir"
-
Sabadell
Un nou restaurant s'instal·la a l'antic Viena de l’Eix Macià
-
Sabadell
Smatsa celebra mig segle a Sabadell amb un homenatge als treballadors que han fet possible la seva història
-
Sabadell
Nou ES-Alert a Sabadell per la previsió de pluges torrencials aquest dilluns