ARA A PORTADA
L'oci nocturn reobre dijous en espais exteriors i fins a les 3 de la matinada
- Salut tanca els punts de vacunació de Sabadell
Publicat el
21 de setembre de 2021 a
les 10:14
Actualitzat el
21 de setembre de 2021 a les
12:45
El Govern permetrà la reobertura de l'oci nocturn només en espais exteriors i fins a les 3 de la matinada a partir d'aquest dijous. A aquest horari se li haurà de sumar mitja hora més per desallotjar els clients. Així ho ha aprovat el Procicat aquest dilluns.
Es fa així un primer pas després de moltes setmanes de tancament i de moment es deixen els locals interiors per a més endavant. D'altra banda, la restauració podrà també allargar el seu horari fins a la 1 de la matinada, 30 minuts més del que pot obrir ara.
Diverses veus havien demanat la reobertura de l'oci nocturn per evitar els botellots, com ara l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau. La decisió es pren just a les portes de les festes de La Mercè.
El Govern preveu permetre la reobertura dels locals d'oci nocturn d'interior amb certificat Covid el 15 d'octubre. Inclouria sales de ball habilitades i amb horari complet. L'obertura es dona per una millora en els indicadors sanitaris, però la Generalitat marca com a requisit baixar del llindar dels 100 crítics a les UCI o arribar al 80% de la població vacunada. A hores d'ara, Catalunya té un 79,7% de la població vacunada. A Sabadell, la xifra ja se situa en 81,6%.
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
El Paddock incorporarà un gran supermercat a la planta soterrani
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025