ARA A PORTADA
Enxampen dues persones robant en una botiga de Sabadell

- Com seran els mercats del futur?
Publicat el 25 de setembre de 2021 a les 13:27
Actualitzat el 26 de setembre de 2021 a les 11:47
La Policia Municipal de Sabadell ha enxampat aquest matí dues persones que havien furtat productes d'un establiment comercial de l'avinguda de Matadepera, al barri de Ca n'Oriac. Les forces de l'ordre han rebut un avís per part de veïns de la zona i això els ha permès localitzar els infractors a l'estació Parc del Nord dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC).
Els agents han procedit a la seva identificació i els han instruït diligències judicials per un presumpte delicte de furt. A més, han intervingut els materials robats, que han estat retornats a la botiga que ha patit el furt.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | Segona nit de protestes i aldarulls a la Creu de Barberà
-
Sabadell La inversió que es va fer en bioaires a les bressol no és suficient per "rebaixar temperatures en onades de calor"
-
Sabadell Els personatges de la Joventut de la Faràndula han perdut objectes pel Centre: trobar-los té recompensa
-
Sabadell La nova Oficina d’Entitats, prevista per a principi de 2026
-
Sabadell Matas defensa mantenir el pacte PSC-Junts per "culminar l'obra de govern"
-
Sabadell El Jovent Republicà del Vallès Occidental renova la Permanent Regional amb dos sabadellencs