ARA A PORTADA
Comença la poda de més de 5.000 arbres de Sabadell
Sabadell
L'operació es fa a tots districtes i s'allargarà fins a l'estiu del 2022
- Mor un home atropellat per un camió a Sant Quirze
Publicat el
21 d’octubre de 2021 a
les 14:05
Actualitzat el
21 d’octubre de 2021 a les
18:32
L'Ajuntament de Sabadell ha començat a podar 5.175 arbres de la ciutat. La campanya afecta tots els districtes i s'allargarà fins a l'estiu del 2022.
Al web del departament de Parcs i Jardins es poden consultar els carrers on s'actua, la xifra d'arbres que es poden a cada espai i l'estació de l'any en què es durà a terme l'operació.
La poda consisteix en l'eliminació selectiva de branques o parts de branques que es duu a terme als arbres de dins del nucli urbà per regular-ne l'estructura i donar-los d'una forma determinada. El consistori explica que sovint es fa aquest procés perquè les branques toquen edificis, senyals o afecten la circulació, però també per motius estètics, sanitaris o de seguretat.
En la poda es tallen branques mortes o amb risc de caiguda, branques baixes que afecten els vianants o la senyalització viària o el trànsit, es forma correctament l'arbre o es restauren formes anòmales i s'adeqüen els arbres a les necessitats de cada espai.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Josep Àngel Guimerà: "El problema de la IA no és tècnic, és polític"
-
Sabadell
Mare i filla de Sabadell publiquen una guia per "sobreviure" a la Selectivitat des de l'humor i la empatia
-
Sabadell
FOTOS | La Festa Major del Safareig es consolida com a punt de trobada del barri
-
Sabadell
La moda de segona mà es vesteix d’inclusió social a Sabadell
-
Sabadell
Què està canviant al riu Ripoll?
-
Sabadell
El patrimoni protegit busca sortida