ARA A PORTADA
Destinaran més de 120.000 euros per renovar el mobiliari urbà de Sabadell
- Doble subcampionat sabadellenc en el Català absolut de tennis
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el 22 de novembre de 2021 a les 18:01
Els magatzems municipals comptaran en els pròxims mesos amb noves provisions de mobiliari urbà per tenir-lo disponible quan calgui renovar alguns elements o incorporar-ne de nous. El Govern de Sabadell ha aprovat aquest dilluns destinar poc més de 124.000 euros a comprar bancs, papereres, cadires i taules de pícnic a l'empresa Parques y Jardines Fabregas, i també es compraran més jardineres com les que ja hi ha a l'eix central.
Concretament, la comada inclou 200 papereres metàl·liques, 200 bancs de fusta de diferents tipus, 50 cadires de fusta i 8 taules de pícnic. La compra es fa en dues adjudicacions diferents, a la mateixa empresa. Aquesta primera per un import de 99.935 euros i una segona per comprar 11 jardineres que completaran les ja existents a la Rambla i el Passeig amb un cost de 24.852,44 euros en total.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Els passos soterrats de la Gran Via no convencen: "Transmeten inseguretat i estan molt deixats"
-
Sabadell
Un televisor, un creuer i experiències gastronòmiques: alguns dels premis de la Panera d’Atendis
-
Sabadell
Sabadell posa la primera pedra de 108 pisos assequibles de Can Gambús i reivindica més suport per ampliar el parc públic
-
Sabadell
Es deixa una olla al foc i obliga a mobilitzar els Bombers
-
Sabadell
Per què el teu cotxe no arrenca després de tres dies aparcat i com solucionar-ho
-
Sabadell
Una avaria en una escomesa deixa sense aigua més de 300 veïns durant dues hores