ARA A PORTADA
Les obres del Taulí provoquen afectacions de trànsit a la Gran Via de Sabadell
- Sabadell s'uneix a la promoció del Mundial femení d'handbol
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
24 de novembre de 2021 a
les 13:01
Actualitzat el
24 de novembre de 2021 a les
13:41
Durant un mes, entre el 22 de novembre i el 22 de desembre, es produiran afectacions puntuals de trànsit a la Gran Via de Sabadell en sentit nord per les obres d'ampliació de l'hospital Parc Taulí.
El motiu és que hi passaran transports especials vinculats a la construcció de l'edifici Ripoll, el nou espai polivalent del centre sanitari que tindrà un centenar de llits, i en alguns moments es pot regular el trànsit per facilitar el pas d'aquests vehicles. En tot cas, però, això no impedirà que se circuli per la Gran Via, tal com ha explicat l'Ajuntament de Sabadell.
Aquest equipament es construeix amb un nou sistema constructiu que requereix peces de grans dimensions per accelerar el ritme de treball. Les obres van començar l'1 de setembre i es preveu que acabin el mes de maig si no hi ha cap imprevist.
Notícies recomenades
-
Sabadell
El Diari de Sabadell es consolida com a líder absolut d'audiència
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025