ARA A PORTADA
Adjudicada la instal·lació de quatre nous punts de recàrrega de vehicles elèctrics
Estaran situats en dues estacions diferents als barris d'Hostafrancs i Covadonga
- Els Mossos investiguen la mort a trets d'un home en ple carrer a Cerdanyola del Vallès
- Aleix Pujadas Carreras
- Periodista
Publicat el
29 de novembre de 2021 a
les 17:16
La instal·lació dels quatre nous punts de recàrrega de vehicles elèctrics a Sabadell començarà pròximament i es posaran en marxa a principis de l'any que ve. L'Ajuntament ha adjudicat el projecte amb un pressupost de 90.000 euros a Etecnic Movilidad Electrica SRL. Es preveu que les obres durin dos mesos.
S'instal·laran dues estacions de recàrrega, i cadascuna permet connectar dos vehicles. Una estació estarà al carrer de Prat de la Riba (Hostafrancs), tocant a la plaça de Catalunya; i l'altra al carrer d'Alguersuari i Pascual (Covadonga), davant de Fira i Club Natació Sabadell.
Els primers seran de càrrega ràpida i els segons, semi-ràpida. Se sumaran així a l'estació que ja hi ha a Can Roqueta, que també permet recarregar dos vehicles alhora, i en quan estiguin tots en marxa a Sabadell hi haurà sis punts de recàrrega en total en tres estacions diferents.
https://www.diaridesabadell.com/2021/08/27/sabadell-tindra-quatre-punts-mes-de-recarrega-de-vehicles-electrics-lany-vinent/
Notícies recomenades
-
Sabadell
La Clínica Raquel Campos obre portes a Sabadell amb una aposta pionera per la ginecologia regenerativa
-
Sabadell
Joan Carles Torres i Gemma Montero assumeixen la coordinació de Sabadell En Comú Podem amb la mirada posada en el 2027
-
Sabadell
Entitats de la Creu Alta reclamen diàleg al Govern
-
Sabadell
El Paddock incorporarà un gran supermercat a la planta soterrani
-
Sabadell
89 dies fent vida a un pàrquing: “Cobro 1.400 euros i no trobo pis”
-
Sabadell
Més de 4.800 llars sabadellenques van haver de recórrer al bo social de la llum el 2025