ARA A PORTADA
El passaport Covid tornarà a ser necessari a partir de divendres

- Els Mossos investiguen la mort a trets d'un home en ple carrer a Cerdanyola del Vallès
Publicat el 29 de novembre de 2021 a les 19:37
El passaport covid per accedir a la restauració, els gimnasos i les residències tornarà a entrar en vigor aquest divendres, a la mitjanit, segons ha anunciat aquest dilluns el conseller de Salut, Josep Maria Argimon, en una compareixença al Palau de la Generalitat.
El Govern va suspendre l'obligatorietat d'ensenyar el passaport covid divendres perquè la pàgina web s'havia saturat a causa de la quantitat de gent que va intentar descarregar-lo, just després que el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) n'avalés el seu ús.
https://www.diaridesabadell.com/2021/11/26/passaport-covid-collapse-sabadell/
El conseller ha demanat guardar el document per no haver-lo de tornar a baixar cada vegada. També ha explicat que ara mateix hi ha 6.000 entrades al minut a la pàgina web de La Meva Salut. Per accedir a restaurants, gimnasos, discoteques o residències, t'expliquem com descarregar el Passaport Covid.
https://www.diaridesabadell.com/2021/11/25/com-aconseguir-certificat-covid-catalunya/
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, en alerta per pluges intenses
-
Sabadell Per què desapareix la fideuada de la Festa Major?
-
Sabadell Com aconseguir un dels 20.000 mocadors de la Festa Major de Sabadell
-
Sabadell El sabadellenc Fèlix Colomer, víctima d'un rocambolesc robatori al seu pis de matinada
-
Sabadell Javier Guerrero presenta el seu llibre 'Sé Abejorro'
-
Sabadell El sud espera l’inici de la construcció de la primera residència pública