
ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Intervenció en un local preparat per cultivar més de 5.000 plantes de marihuana a Sabadell

- S'activarà un número de telèfon per acostar els Serveis Socials a la ciutadania
Publicat el 01 de desembre de 2021 a les 17:11
Actualitzat el 02 de desembre de 2021 a les 08:44
Tenien les instal·lacions preparades per a cultivar-hi més de 5.000 plantes de marihuana, amb totes les infraestructures corresponents i la llum punxada. Però el local, perfectament preparat per al cultiu de la substància psicotròpica, no es posarà en marxa.
La Policia Municipal de Sabadell ha intervingut un local situat a la Creu de Barberà, a Sabadell, on es pretenia cultivar més de 5.000 plantes de marihuana. Les forces de l'ordre han rebut un avís veïnal que ha permès detectar la potencial plantació.
La intervenció dels agents ha permès imputar una persona i donar l'avís a la companyia elèctrica perquè desconnecti la connexió fraudulenta.
[caption id="attachment_203593" align="aligncenter" width="560"]
Imatges del local on hi es volian instal·lar la plantació de marihuana / CEDIDA[/caption]

Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell