
ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Josep Rull visita per sorpresa la concentració independentista de la plaça Sant Roc
Els concentrats reclamen des de fa dos anys i mig la llibertat dels presos independentistes empresonats i exiliats

- Sabadell Lliure de Corrupció demana a l'Ajuntament que "aparti" els funcionaris involucrats en el cas Mercuri
Publicat el 27 de desembre de 2021 a les 13:56
Actualitzat el 27 de desembre de 2021 a les 14:02
L'exconseller de Territori i Sostenibilitat Josep Rull ha visitat aquest dilluns a les 12 h els sabadellencs que cada dia es concentren a la plaça de Sant Roc.
Ho fan, gairebé de forma ininterrompuda, des que el 27 de juliol del 2019 el vicepresident d’Òmnium Cultural a Sabadell, Josep Boltaina, va prendre la iniciativa per reclamar la llibertat dels presos independentistes empresonats, com va ser el cas de Rull, i els exiliats pels procés i exigir que es torni a penjar al balcó de l'Ajuntament la pancarta 'Llibertat presos polítics'.
[caption id="attachment_206778" align="aligncenter" width="700"]
Josep Rull, al centre, amb membres del partit i l'associació Junts per Sabadell / CEDIDA[/caption]
Rull ha estat acompanyat del portaveu de Junts per Sabadell a l'Ajuntament, Lluís Matas, així com altres membres del partit i l'associació de Junts a la ciutat.
https://www.diaridesabadell.com/2019/08/31/lhome-del-cigronet-el-porro-i-una-carta-de-carme-forcadell-una-hora-a-la-placa-de-sant-roc/

Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell