ARA A PORTADA
-
Esports El CE Sabadell no troba el camí del gol i s'ha de conformar amb un punt davant de l'Andorra Marc Segarra Rodríguez
-
Cerdanyola del Vallès Més de 300 dies i 400 positius després: quan tancarem el capítol de la pesta porcina? Marc Béjar Permanyer
-
Cerdanyola del Vallès Josep Solé: "Capturar tots els senglars de la zona és l'única manera de tancar l'episodi de la pesta porcina" Marc Béjar Permanyer
-
-
Sabadell "Quan una comunitat s’organitza, és capaç de fer coses enormes": l’Escola Concòrdia es recupera després de les pluges Redacció
En marxa la devolució de les multes del primer estat d'alarma
Sabadell
Es retornaran els diners per les infraccions comeses entre el 14 de març i el 21 de juny de 2020
- Investiguen la mort d'una noia de 16 anys a la comarca
Publicat el
30 de desembre de 2021 a
les 09:46
El Departament d’Interior ha posat en marxa el tràmit per la devolució de les sancions per infraccions comeses durant el primer estat d’alarma (del 14 de març fins el 21 de juny de 2020) d’acord amb la sentència del Tribunal Constitucional.
Per tal de poder rebre l’import de la sanció abonada, les persones interessades han de facilitar les dades bancàries mitjançant un formulari que ja està a la seva disposició al web https://interior.gencat.cat/ca/tramits/sancions-covid-interior. El retorn dels imports no serà immediat sinó que un cop introduïdes les dades, caldrà fer les comprovacions i la tramitació corresponents per part de l’administració.
La majoria de les sancions imposades són per circular per la via pública sense tenir el justificant que acreditava que el desplaçament corresponia a una de les activitats permeses, sortir a fer esport o a passejar fora de l’horari autoritzat o en grup, quan no estava permès; sortir el pare i la mare amb un fill o bé el pare i la mare amb dos fills (en un moment que les sortides es restringien a un fill acompanyat d'un progenitor) i consumir begudes en grup a la via pública. En total, els fets sancionats per normativa covid amb dret a devolució són 24.289.
És recomanable fer el tràmit telemàticament a través del web ja que només cal omplir el formulari sense necessitat de signatura electrònica. De tota manera també es pot fer presencialment a les Oficines d’Atenció al Ciutadà, al registre del Departament d’Interior i als Serveis Territorials. Per a fer-ho presencialment caldrà demanar cita prèvia.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Francesc Torralba: "L’esperança no és una forma d’escapar del mal, però no es deixa vèncer pel desànim"
-
Sabadell
Del soterrament del tren a la Gran Via
-
Sabadell
The Cheesecake Cup arriba a Sabadell amb sis dies dedicats al pastís de formatge
-
Sabadell
El Govern de la Generalitat aixeca les restriccions de mobilitat per la pluja al Vallès Occidental
-
Sabadell
El temporal deixa 172 litres per metre quadrat a Sabadell i desenes d’incidències
-
Sabadell
Sense trens a FGC i Rodalies per la pluja intensa: "Ara no puc tornar a casa"