ARA A PORTADA
-
Sabadell Sabadell frega els 40 ºC en un episodi de calor intensa, però sense batre rècords Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Sabadell Acord a dues bandes per aplacar el soroll de les terrasses a Sabadell: cinc mesures per a reduir les queixes Marta Ordóñez
-
Sabadell Consulta les notes de tall 2026 a les universitats: desbanquen Física i Matemàtiques, la més alta dels últims anys Sergi Gonzàlez Reginaldo
- Quan es podrà fer pont el 2022 a Sabadell?
Publicat el
01 de gener de 2022 a
les 12:54
Actualitzat el
02 de gener de 2022 a les
21:14
Des de l'Ajuntament de Sabadell, el 3r tinent d'alcaldessa, Jesús Rodríguez, destaca el balanç positiu que ha significat la passada nit de Cap d'Any a Sabadell: 56 serveis, 42 dels quals per queixes de soroll, 2 accidents lleus i 12 incidències diverses.
Un còmput global que Rodríguez identifica amb la "prevalença del compliment de la norma", ja que segons ha asseverat la majoria de la població abans de la una ja era a casa en compliment del toc de queda.
El tinent d'alcaldessa ha aprofitat el comunicat per agrair a la població "l'acte de responsabilitat" que ha acompanyat aquesta nit, mentre agraïa els serveis prestats dels serveis d'emergències a la ciutat. "Cal remarcar que acabem el 2021 sense cap víctima mortal a Sabadell", un acte "de conscienciació a l'hora de conduir" que destaca positivament pel compliment de les noves directives europees per arribar al 2050 sense cap víctima moral o greu a les carreteres.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
62 pisos comprats amb el Préstec Emancipació a Sabadell
-
Sabadell
La festa de la Creu de Barberà, marcada pel mundial: "Avancem la botifarrada perquè la gent pugui veure el futbol"
-
Sabadell
FOTOS | Crema una zona de vegetació al costat de la Bassa de Sant Oleguer
-
Sabadell
La festa de Can Deu aposta pel talent de barri: cultura i art de quilòmetre zero
-
Sabadell
Trepitjar el terreny per analitzar-hi les mancances: una tarda amb Cuca Santos (PP) a Torre-romeu
-
Sabadell
Instal·lada la tanca que vol evitar l'accés a les vies del tren a Can Llong