ARA A PORTADA
-
Les cares que salven vides a Sabadell: sis professionals del SEM amb "molta vocació" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
La crònica i les fotos d'un matí d'agost des de l'ambulància: "Sabadell està ben atesa" Sergi Gonzàlez Reginaldo
-
-
Irene Casado i Enric Arnella, de l'Astralpool CN Sabadell, plata al Mundial sub-20 Marc Segarra Rodríguez
-
Fi de restriccions divendres, a excepció de l'oci nocturn
El Govern elimina les mesures que limiten les trobades, els aforaments i els horaris

- Oxfam Intermón celebra vint anys a Sabadell sense el seu tradicional concert
Publicat el 25 de gener de 2022 a les 09:25
Actualitzat el 25 de gener de 2022 a les 09:26
El Govern aixecarà a partir de divendres gairebé la totalitat de les restriccions vigents actualment contra la Covid, a excepció del tancament de l'oci nocturn. A més, encara no ha decidit què farà amb el passaport covid, sobre el que ha de rebre un informe del Comitè Científic Assessor.
Així, s'eliminarà la limitació de 10 persones en les trobades socials i també s'acabaran les limitacions d'aforament i horaris vigents.
Aquestes limitacions afectaven ara sectors com la restauració, la cultura, els gimnasos, els parcs d'atraccions, els actes religiosos i les cerimònies civils, entre d'altres. En canvi, l'oci nocturn continuarà tancat.
Notícies recomenades
-
Sabadell Sabadell, entre els municipis avisats per "perill alt d'incendi", emmarcat en el Pla Alfa
-
Sabadell El correbars de la Festa Major de Sabadell d'aquest any ja té temàtica
-
Sabadell FOTOS | Les temperatures han assolit els 38,1 °C aquest cap de setmana a Sabadell
-
Sabadell Sabadell deixa empremta en la primera diada castellera nòrdica a Estocolm
-
Sabadell Com conviuen els sabadellencs amb l’onada de calor extrema?
-
Sabadell Ensurt per un incendi de matolls a Sabadell