ARA A PORTADA
Aprovada la creació de les beques Joaquima Júdez, per a estudiants científiques
Sabadell
Es crearà un premi de 5.000 euros per a projectes STEAM realitzats per dones residents a Sabadell que arribin a concursos
- Darrer dia assolellat abans que les temperatures baixin i arribin núvols
Publicat el
01 de febrer de 2022 a
les 21:42
Actualitzat el
02 de febrer de 2022 a les
08:49
El ple municipal de febrer ha aprovat crear la convocatòria de beques Joaquima Júdez i Fageda, orientades a dones estudiants de l’àmbit de la ciència i la tecnologia que desenvolupin el seu projecte de final d’estudis en una empresa de la ciutat de Sabadell. La proposta ha estat presentada pel grup municipal d'ERC, i ha rebut el vistiplau de la resta de formacions.
Les beques que plantegen el text aprovat estan enfocades a alumnes de grau, màster i cicle formatiu de grau superior. El compromís és que s'atorguin, com a mínim, dues beques per cada tipus d'estudis, amb una dotació econòmica de fins a 4.000 euros cadascuna.
D'altra banda, s'aprova crear un premi de 5.000 euros per a projectes STEAM realitzats per dones residents a Sabadell que arribin a concursos estatals o internacionals.
La moció aprovada també inclou dotar d’un complement del 20% l’assignació econòmica per a estudiants en situació de vulnerabilitat. A més, l'Ajuntament s'ha compromès a organitzar activitats escolars amb perspectiva de gènere en l’àmbit STEAM a totes les escoles públiques de la ciutat.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Acord per a la inserció laboral de 40 persones a l’estiu
-
Sabadell
Consells per als dies més càlids
-
Sabadell
Renfe inicia les obres de reforma del vestíbul de l'estació de Sabadell Sud
-
Sabadell
ERC defensa els nous pressupostos, però avisa el PSC: "S'han acabat les excuses"
-
Sabadell
S'enfronta a nou anys de presó per abusar sexualment d'una menor en una nau industrial de Sabadell
-
Sabadell Demanen més de 33 anys de presó per a un home acusat d'abusar d'una filla i maltractar-ne una altra a Sabadell