L’atorgament de la gestió, però, no implica com a condició sine qua non que l’endemà mateix l’entitat pugui reobrir les portes del Gimnàs, perquè abans de tot caldrà arribar a un acord entre l’Ajuntament i l’entitat beneficiària per adequar l’espai i fer-hi les obres previstes. Tot anirà supeditat a les activitats de caràcter esportiu que s’hi duguin a terme, sempre tenint present que s’haurà d’oferir, paral·lelament, un servei als socis del Gimnàs, i si aquestes obres es poden ajornar uns mesos. En aquest sentit, el consistori ha explicat que "en les pròximes setmanes, representants de l'Ajuntament i de Sabadell Gimnàstic Club es reuniran per treballar les adequacions que s'hauran de fer a l'equipament, així com el calendari de posada en marxa".
Sobre l'elecció del projecte guanyador, des de l'Ajuntament detallen que "s'ha tingut en compte la proposta realitzada per l'entitat, amb criteris amb la singularitat del programa esportiu, la distribució horària o la viabilitat econòmica, entre altres". Així mateix, s'ha valorat "la promoció de l'esport femení, la igualtat i la inclusió". https://www.diaridesabadell.com/2022/02/08/el-gimnas-tindra-nou-gestor-abans-dacabar-el-mes/ARA A PORTADA
-
Un sabadellenc denuncia que no li retornen 890 euros després de cancel·lar un viatge per una intervenció ocular Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Atrapades a l'Índia per la guerra a l'Iran: "He vist bitllets de 10.000 euros per tornar a Sabadell" Marta Ordóñez
-
-
La pastisseria Sant Marc tanca definitivament i Sabadell perd un llegat xocolater de 50 anys d'història Marta Ordóñez
El Gimnàs Municipal ja té nova gestora
- L'atenció telefònica de la Creu Roja es dispara durant la pandèmia a Sabadell
Publicat el
15 de febrer de 2022 a
les 16:21
Actualitzat el
15 de febrer de 2022 a les
18:05
El Sabadell Gimnàstic Club serà l'entitat que s'encarregarà de gestionar el Gimnàs Municipal durant els pròxims quatre anys, un cop finalitzat el procés de licitació. L'entitat sabadellenca hi desenvoluparà gimnàstica artística, tal com ha avançat Diari de Sabadell: "Aquesta disciplina esportiva té una llarga tradició olímpica, amb una demanda creixent de practicants i no disposa de cap equipament públic adequat per a la seva pràctica. A més de la gimnàstica artística, s'oferiran activitats de manteniment físic i esport obert a tothom", asseguren des de l'Ajuntament.
Notícies recomenades
-
Sabadell
Marta Madrenas, diputada de Junts al Congrés, arriba a Sabadell per parlar de la multireincidència
-
Sabadell
La rehabilitació de Cal Balsach se centra en el parquet del poliesportiu
-
Sabadell
Comença la instal·lació de la tanca a les vies del tren de Can Llong
-
Sabadell
Montserrat Capdevila, acusada per un mosso de ser "l'inici del tràfic d'influències" en el cas Mercuri
-
Sabadell
Un esvoranc en plena calçada alerta els conductors i activa treballs de reparació a Sabadell
-
Sabadell
Minut de silenci a Sabadell en record de les víctimes del terrorisme, 22 anys després de l'11M