ARA A PORTADA
-
Sabadell La zona blava ja torna a ser de pagament a Sabadell: "S'ha fet curt!" Jan Cañadell Puigmartí
-
-
Vallès FGC recupera el recorregut sencer a la línia Barcelona–Vallès després de les obres per renovar la via M. B.
-
Sabadell Cap de setmana mogut a les carreteres de Sabadell: alcohol, drogues i conductors sense carnet Jan Cañadell Puigmartí
-
Esports El CE Sabadell es queda sense gol i empata a zero davant del Castellón Marc Segarra Rodríguez
- El Taulí baixa del centenar de pacients Covid per primer cop el 2022
Publicat el
27 de febrer de 2022 a
les 23:23
Actualitzat el
28 de febrer de 2022 a les
10:59
L'estabilitat continuarà instaurada alguns dies més a les nostres latituds. No obstant això, les ennuvolades seran generalitzades durant el dilluns. A partir de dimarts, la calma i el sol tornaran a ser protagonistes mentre s'estabilitzen les temperatures sobre els 15 °C.
A partir de dijous, les pressions començaran a baixar i els primers núvols que ens visitaran es transformaran en pluges en l'arribada dels dies festius. Malgrat tot, no s'esperen grans precipitacions. Alhora, el mercuri també començarà a baixar a partir de dijous.
Escull Diari de Sabadell com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Sabadell
Les fotos que expliquen la revolució industrial a Sabadell
-
Sabadell
Un cotxe impacta contra l’aparador d’una botiga a la plaça de Sant Roc
-
Sabadell
Rècord històric de nits tropicals a Sabadell: “No es pot dormir, així!”
-
Sabadell
Canvi d'ubicació de l’Oficina de Mobilitat a Sabadell
-
Sabadell
La reobertura de les fonts del Passeig, prevista per Festa Major
-
Sabadell
Canvi de temps a Sabadell: pluges i inestabilitat en els pròxims dies