ARA A PORTADA
Un conductor atropella dues persones al barri de la Creu de Barberà
Segons la policia, la causa va ser la "falta d'atenció del conductor"

- El riu Ripoll estrena la seva primera passarel·la penjant a Barberà
Publicat el 01 de març de 2022 a les 19:32
Un home de 60 anys i uns dona de 51 anys van ser atropellats per un cotxe, dilluns a la nit al carrer Josep Comas, a l'altura del número 99, al barri de la Creu de Barberà. L'avís a la Policia Municipal de Sabadell es va realitzar a les 22.23h.
Les dues persones es trobaven travessant el carrer per un pas de vianants, quan el conductor d'un turisme, de 44 anys, va atropellar-los. Segons la policia, la causa va ser la "falta d'atenció del conductor".
Els vianants van resultar ferits lleus i van haver de ser traslladats al CUAP de Sant Fèlix. Hi van intervenir dues unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques i una unitat de la Policia Municipal de Sabadell.
Notícies recomenades
-
Sabadell FOTOS | La festa de l'escuma de Sol i Padrís
-
Sabadell Incendi a l'exterior d’un restaurant a Castellarnau
-
Sabadell Més sabadellencs que mai vivint a l'estranger
-
Sabadell La febre de viure a l'estranger, de la mà de quatre sabadellencs: "Tenim mals prejudicis de molts llocs del món"
-
Sabadell Estem a prop de tenir una ciutat de 15 minuts?
-
Sabadell En Comú Podem exigeix a la Generalitat que investigui l’origen dels abocaments al riu Ripoll